آفتاب

امام جمعه خرم‎آباد: نمایندگان با دقت و کار‌شناسی برجام را بررسی کنند

امام جمعه خرم‎آباد: نمایندگان با دقت و کار‌شناسی برجام را بررسی کنند

امام جمعه خرم‎آباد گفت: بررسی مسئله برجام نباید از نمایندگان سلب شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سیداحمد میرعمادی در نماز جمعه خرم‎آباد بیان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دقت و به صورت کار‌شناسی مسئله برجام را بررسی و اعتماد رهبری و ملت را جلب کنند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع رئیس و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: بررسی مسئله برجام نباید از نمایندگان سلب شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه وظیفه نمایندگان مجلس با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب سنگین‌تر شده است، اظهار کرد: همانطور که گروه مذاکره کننده هسته‌ای با تلاش خود اعتماد مقام معظم رهبری را جلب کردند، نمایندگان ملت نیز باید منافع ملت و فرمایشات مقام معظم رهبری را دنبال کنند.

امام جمعه خرم‎آباد تعلل دولتمردان آمریکا در رفع تحریم‌ها را غیرقابل قبول خواند و افزود: هدف اصلی مذاکرات لغو کامل تحریم‌ها بود نه اینکه غرب راهی برای نفوذ خود در ایران پیدا کند.

میرعمادی منویات مقام معظم رهبری در خصوص وظیفه مسئولان و دولتمردان را یادآور شد و اضافه کرد: مسئولان باید هوشیار باشند تا در خصوص مذاکرات هسته‌ای اسیر کلیشه‌ها و ادبیات نظام سلطه نشوند.

وی خاطرنشان کرد: غرب با استفاده از الفاظ و ادبیاتی نظیر حقوق بشر، مبارزه با تروریسم و دموکراسی منافع خود را دنبال می‌کند ولی ادبیات اسلامی ما مستقل و متناسب با حقایق الهی است لذا مسئولان وظیفه دارند جواب یاوه‎گویی دولتمردان آمریکا را با قاطعیت بدهند.

امام جمعه خرم‎آباد گفت: سکوت در مقابل یاوه‌گویی غربی‌ها، آنان را در رسیدن به اهداف شوم خود پررو‌تر و جسور‌تر می‌کند.

نماینده ولی فقیه ادامه داد: دولتمردان آمریکا خیال نکنند ما با این توافق از خطوط قرمز و ایدئولوژی اسلامی خود دست می‌کشیم.

وی با اشاره به وظیفه علمای دین و روشنفکران در آگاه سازی جامعه یادآور شد: علمای دین و روشنفکران سیاسی وظیفه دارند منظومه فکری، اسلامی طراحی شده توسط مقام معظم رهبری را تشریح کنند.

خطیب جمعه خرم‎آباد با اشاره به ۱۳ شهریورماه روز تعاون اظهار کرد: راه‌اندازی و احیاء بخش تعاونی‌ها بهترین راه برای حل معضل بیکاری در استان لرستان است.

وی با بیان اینکه لرستان بالا‌ترین آمار بیکاری را در کشور دارد، گفت: احیاء بخش تعاونی برای اشتغالزایی با توجه به کم بودن سرمایه‎گذاری دولتی و خصوصی در استان لرستان ضروری است.

میرعمادی گفت: اگر قشر تحصیل کرده و با تجربه در کنار هم بخش تعاونی‌ها را برقرار کنند قدم بسیار مثبتی در رفع بیکاری و ایجاد اشتغال در لرستان برداشته می‌شود.

وی قیام ۱۷ شهریور و کشتار جمعی از مردم بی‌گناه به دست ماموران ستم شاهی پهلوی را یادآور شد و گفت: پیام این روز نزدیک شدن طلوع پیروزی انقلاب اسلامی بود.

انتهای پیام

کد N945263

وبگردی