آفتاب
اخبار امنیتی یمن؛

یورش ددمنشانه به صعده/انفجار خودرو بمب گذاری شده در البیضاء

یورش ددمنشانه به صعده/انفجار خودرو بمب گذاری شده در البیضاء

منابع یمنی از حملات هوایی جنگنده های سعودی به صعده و انفجار خودرو بمبگذاری شده در البیضاء خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری یمن، منابع محلی یمنی اعلام کردند: بر اثر حملات  ددمنشانه هوایی سعودی ها به بیمارستان شعاره در رازح در استان صعده یمن هفت نفر شهید شدند که در میان آنها دو کودک و زن دیده می شود.

این منابع از زخمی شدن شش نفر دیگر بر اثر این حملات خبر دادند و افزودند: جنگنده های سعودی از صبح امروز بر فراز آسمان منطقه به شکل گسترده ای به پرواز درآمده اند که این موضوع امداد رسانی به زخمی شدگان را با دشواری روبرو کرده است و سبب افزایش شهیدان می شود.

در همین حال یک منبع امنیتی در استان البیضاء اعلام کرد: بر اثر انفجار خودرو بمبگذاری شده در نزدیکی بیمارستان الثوره در شهر البیضا پنج نفر شهید و 9 نفر دیگر زخمی شدند.

این منبع امنیتی بیان کرد: بر اثر این انفجار تروریستی خساراتی نیز وارد شد.این انفجار در ادامه اقدامات بزدلانه و جنایتکارانه القاعده و مزدوران وابسته به سعودی ها برای هدف قرار دادن شهروندان و بر هم زدن ثبات و امنیت آنهاست.

به گفته این منبع دستگاه های امنیتی و کمیته های مردمی تروریست ها را تحت تعقیب قرار خواهند داد.این منبع امنیتی از مردم خواست که نهایت همکاری را با نیروهای امنیتی داشته باشند و درباره همکاری با تروریست ها هشدار داد.

در همین یک منبع وابسته به وزارت دفاع یمن از عملیات ویژه در منطقه صافر در مارب که طی آن شماری از نظامیان اماراتی  کشته و ادوات آنها زخمی شدند خبر داد.اماراتی نیز کشته شدن تعدادی از نظامیان خود را تایید کردند.

کد N945110

وبگردی