آفتاب

سردار سلامی: مقامات آمریکایی جرات حضور در بلاد اسلامی را ندارند

سردار سلامی: مقامات آمریکایی جرات حضور در بلاد اسلامی را ندارند

ایسنا نوشت: جانشین فرمانده کل سپاه گفت: ملت‌های مسلمان دیگر زیر پای مقامات آمریکایی فرش قرمز پهن نمی‌کنند.

سردار سلامی در بیست و نهمین سالگرد شهادت شهید کاوه که در بهشت رضا برگزار شد، بیان کرد: مقامات آمریکایی دیگر جرات حضور در خیابان‌ها و اجتماع بلاد اسلامی را ندارند. اینها همان‌هایی بودند که روزگاری وقتی در خیابان‌های شهرهای ما می‌آمدند برایشان دست می‌زدند و پرچم تکان می‌دادند.

وی در ادامه عنوان کرد: امروز آمریکایی‌ها و مقامات‌شان با همه تدابیر امنیتی مخفیانه می‌آیند و مخفیانه می‌روند و بعد از رفتنشان خبر حضور آنها منتشر می‌شود، دیگر جهان اسلام برای آنان امن نیست، مسلمانان می‌دانند که غربی‌ها غارتگر هویت دینی و اعتبار و منزلت انسانی انها بودند، بنابراین دیگر حاضر نیستند بیش از این تحت استعمار زندگی کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: آنها در حال حاضر توطئه تفرقه در جهان اسلام را به عنوان یک سیاست که از دریچه رژیم صهیونیستی طراحی شده است در جهان اسلام عملی کرده‌اند اما ما مطمئن هستیم آگاهی مسلمانان و بیداری آنها اجازه نخواهد داد این توطئه ‌ها نیز راه به جایی ببرد .

جانشین فرمانده کل سپاه عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در مقابل سیاست‌های سلطه طلبانه دشمنان بزرگ می‌ایستد و شجاعانه سیاست‌های شیطانی آنها را برای جهان اسلام خنثی می‌کند و توانسته است فضای تنفس قدرت‌های بزرگ را تنگ کند، آنها را از مدیریت تحول منطقه‌ای عاجز کند و آنها را که زمانی در مرکز و قلب اسلام فرمان روایی می‌کردند به حاشیه تحولات منطقه براند و معادلات میدانی و سیاسی را در کنترل خود بگیرد.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: ایران بزرگ ما امروز بعنوان یک قدرت منطقه‌ای با دامنه تاثیر جهانی در نظام بین‌المللی می‌درخشد و این چیزی جز تاثیر خون شهیدان نیست.

2727

 

 

 

کد N944803

وبگردی