آفتاب
در پارک علم و فناوری کرمان؛

نخستین جشنواره تجاری سازی فناوری‌های پیشرفته برگزار می شود

نخستین جشنواره تجاری سازی فناوری‌های پیشرفته برگزار می شود

رئیس پارک علمی و فناوری استان کرمان از برگزاری نخستین جشنواره تجاری سازی فناوری‌های پیشرفته در مهر ماه خبر داد.

دکتر عباس قوام، در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: جشنواره تجاری سازی فناوری های پیشرفته با رویکرد دانشگاه کارآفرین با همکاری «دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوی پیشرفته» و «پژوهشگاه علوم و تکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی » برگزار می شود.

وی افزود: همزمان با این جشنواره، کارگاه های آموزشی با موضوعات «آشنایی با روش های نوین تبدیل علم به ثروت» ، «دانشگاه کارآفرین»، «آشنایی با روش های نوین مدیریت در کارآفرینی» و «بررسی عوامل موفقیت کارآفرینان برتر جهان» با حضور اساتید برجسته از داخل و خارج از کشور برگزار می شود.

رئیس پارک علم و فناوری استان کرمان اظهار داشت: این جشنواره با ایجاد ارتباط چندسویه بین ارکان فرآیند تجاری سازی (مخترعین، تولیدکنندگان، سرمایه گذاران، متخصصان، شرکت های دانش بنیان) با هدف شناسایی دستاوردهای علمی و پژوهشی و معرفی آن ها به سرمایه گذاران در تاریخ ۲۲ مهرسال جاری درمرکز همایش های بین المللی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته برگزار خواهد شد.

وی در خصوص برنامه ویژه این جشنواره گفت: بازدید جمعی از تجار ایرانی مقیم خارج از کشور از نمایشگاه تخصصی جهت سرمایه گذاری و تجاری سازی ایده های نو و محصولات دانش بنیان از برنامه های ویژه این جشنواره به شمار می روند.

وی افزود: محورهای این جشنواره شامل کشاورزی، نانو، صنایع معدنی، نفت و گاز، سلولهای بنیادی، خودرو و نیرو محرکه، اطلاعات میکروالکترونیک، تجهیزات پزشکی و ورزشی، گیاهان دارویی و طب سنتی، انرژی های نو و محیط زیست، تجهیزات و مصالح ساختمان، زیست فناوری می شوند.

کد N944795

وبگردی