آفتاب
وزیر ورزش و جوانان:

وزنه برداران خنده بر لب مردم می‎نشانند/ مدال نصیری از یاد نمی‌رود

وزنه برداران خنده بر لب مردم می‎نشانند/ مدال نصیری از یاد نمی‌رود

وزیر ورزش و جوانان با حضور در جمع اردونشینان تیم ملی وزنه برداری گفت کسب مدال آنان در میدان‎های بین المللی باعث می‎شود لبخند بر لب مردم بنشیند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود گودرزی امروز چهارشنبه به همراه جمعی از مسئولان وزارت ورزش و جوانان از تمرین وزنه برداران تیم ملی در محل این فدراسیون بازدید کرد.

گودرزی در جمع وزنه برداران حاضر در تمرین گفت: وزنه برداران کار دشواری دارند و باید تمرینات سخت و دشواری را پشت سر بگذارند تا بتوانند طعم موفقیت را بچشند. هر کسی که یک بار در تمرینات شرکت کند و فضای دم کرده تمرین را ببیند متوجه این امر می شود. این وزنه برداران به نوعی با گوشت و استخوان به جنگ آهن می روند.

وزیر ورزش و جوانان در بخشی دیگری از اظهارات خود افزود: نمی توانیم آنچه حق این بچه هاست را ادا کنیم. اما اولین اجر این وزنه برداران و بزرگ ترین آن، لبخندی است که بر لب مردم می آورند. بالا بردن وزنه دومین دستمزدی است که نصیب خود وزنه بردار می شود. هیچ چیز لذتبخش تر از ایستادن بر سکوی قهرمانی نیست.

گودرزی در پایان با اشاره به قهرمانی محمد نصیری ، گفت: زمانی که محمد نصیری در المپیک ۱۹۷۲ مدال گرفت یادم می آید که من دبستانی بودم و از بلندگوی مدرسه این خبر را اعلام کردند که همواره در یادها باقی می ماند. این قهرمانی ها با خود نصیری همواره باقی می ماند و بخشی از ذات این ورزشکار است. 

کد N943862

وبگردی