آفتاب

گودرزی: تیم‌های ملی رشته‌های مختلف را زیر نظر داریم

گودرزی: تیم‌های ملی رشته‌های مختلف را زیر نظر داریم

وزیر ورزش و جوانان می‌گوید وزنه‌برداری آینده روشنی دارد و تحرک را در این رشته ورزشی دیده است.

به گزارش ایسنا، محمود گودرزی در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی وزنه‌برداری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما معمولا از اردوهای تیم ملی و شرایط تمرینی ملی‌پوشان بازدید می‌کنیم. من و معاونانم تیم‌های ملی را تحت نظر داریم و اگر از لحاظ کارشناسی نکته‌ای به نظرمان برسد، مشورت می‌دهیم. بازدیدهایی که از اردوها داریم موثر است و باعث می‌شود که ملی‌پوشان علاقه‌مند شوند و متوجه این باشند که حواسمان به آن‌ها هست. آن‌ها تمرین‌های سنگینی را پشت سر می‌گذارند و باید خداقوت گفت تا روحیه بهتری داشته باشند.

او ادامه داد: ما برنامه‌هایی را پیش‌بینی کرده‌ایم و می‌بینیم که در فدراسیون‌ها کار با جدیت در حال انجام گرفتن است. بر سر تمرین تیم ملی کشتی بودیم و دیدیم که بسیار منضبط و مرتب کارها در حال انجام شدن است. وزنه‌برداری نیز کارشان را انجام می‌دهند. تمام رشته‌ها نظیر تیروکمان، تیراندازی و تکواندو به طور مرتب تمرین می‌کنند و کار رونق دارد. باید بگویم که من در اردوهای قبلی نیز از وزنه‌برداری بازدید داشتم اما الان تحرک را در وزنه‌برداری دیدم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به توجه رشته‌ها به استعدادیابی گفت: استعدادیابی در ورزش بسیار مهم است و ما در رشته‌هایی نظیر والیبال، بسکتبال و دوومیدانی می‌بینیم که کار استعدادیابی را دنبال می‌کنند. وزنه‌برداری هم باید حتما این کار را انجام دهد. اما در کل آینده خوب و روشنی در پیش روی وزنه‌برداری وجود دارد.

وزیر ورزش و جوانان درباره اینکه احتمال دارد درخشش وزنه‌برداران در المپیک سیدنی را باز هم در المپیک ریو شاهد باشیم گفت: احتمال آن وجود دارد اما باید دید شرایط به چه صورت است. از طرفی رقبا هم حتما کار می‌کنند اما امیدوار هستیم که در المپیک موفق باشند.

انتهای پیام

کد N943798

وبگردی