آفتاب

وقتی مربی گوام هم روی نیامدن «ما» حساب می‌کند!

وقتی مربی گوام هم روی نیامدن «ما» حساب می‌کند!

عدم حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه‌ها، موضوعی جدی است که حتی باعث شده دیگر کسی ترسی از بازی‌های خانگی ایران نداشته باشد.

علی کربلایی - خبرگزاری خبرآنلاین؛ تا همین چند سال پیش، تمام تیم‌های آسیایی از حضور در جهنم آزادی وحشت داشتند. آن ها می دانستند با 100 هزار عشق فوتبال وطن پرست رو به رو هستند که می‌توانند شرایط بازی را برای آن ها بسیار دشوار کنند. 

در سال‌های اخیر اما از دیدارهای ملی در  ورزشگاه آزادی استقبال چندانی نمی‌شود. این موضوع رفته رفته باعث شد تا دیگر هیچ تیمی از حضور در ورزشگاه آزادی واهمه‌ای نداشته باشد. 

در مصاحبه‌ای که خبرآنلاین با گری وایت داشت، او به وضوح گفت مطمئن است که ورزشگاه پر نمی‌شود و تماشاگران کمی به استادیوم می‌آیند. تازه  اگر هم به ورزشگاه بیایند، سر و صدای چندانی نخواهند داشت. ما به خوبی دیدارهای قبلی ایران در آزادی را نگاه کردیم و متوجه شدیم که فشاری روی تیم حریف در این ورزشگاه  دیده نمی‌شود. 

این حرف‌ها می‌تواند یک زنگ خطر برای تیم کروش باشد. یوزپلنگان ایرانی دیگر حمایت هواداران را حداقل در بازی‌های داخل خانه ندارند! این که در استرالیا و سوئد ورزشگاه برای تیم ملی پر می‌شود و در آزادی این اتفاق نمی‌افتد، اتفاقی است که ضربه زیادی به ملی‌پوشان وارد می‌کند. 

مدت‌هاست شاگردان کروش در آزادی تیمی غریبه هستند. آخرین باری که در یک دیدار ملی ورزشگاه آزادی پر شد مربوط به دیدار ایران  - افغانستان بود. دیداری که افغانستانی‌های مقیم ایران، ورزشگاه را کاملا در  اختیار خود داشتند.

باید امیدوار بود  فقط، که شاید تعداد تماشاگران در آزادی به حدی آبرومند برسد. ایران در راه جام جهانی با تیم هایی دیدار می‌کند که انگیزه وصف نشدنی دارند و یوزپلنگان ما به حمایت ما نیاز دارند. 

258 41

کد N943763

وبگردی