آفتاب

کشته‌های داعش در گورهای نامعلوم دفن می‌شوند

کشته‌های داعش در گورهای نامعلوم دفن می‌شوند

گروه تروریستی داعش اجساد کشته‌های خود در نبردهای الانبار و الرمادی را به صورت نامعلوم دفن می‌کند تا علاوه بر عدم شناسایی توسط نیروهای امنیتی، این مساله باعث تخریب روحیه دیگر اعضای این گروه تروریستی نشود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری المسله عراق، عیال عاید المحمدی، فرمانده نیروهای عشایر شهرستان الخالدیه در استان الانبار اعلام کرد: گروه تروریستی داعش تلاش می‌کند با مخفی کردن اجساد تروریست‌هایی که در درگیری‌ها با ارتش عراق برای پاکسازی الانبار کشته شدند و دفن آنها در گورهای نامعلوم، مانع از فروپاشی روحیه نیروهای خود شده و اجازه ندهد هویت این افراد توسط نیروهای امنیتی شناسایی شود.

المحمودی افزود: درگیری‌ها در شهرهای الانبار و محور الرمادی با هدف پاکسازی این مناطق شدت گرفته و در همین راستا داعش تلاش می‌کند که اجساد نیروهایش در محل درگیری‌ها باقی نماند ولی در مواردی نیز امکان این جابه جایی برایش فراهم نیست.

سخنگوی نیروهای عشایر الانبار ادامه داد: گورهای داعش غالبا در الرمادی نامعلوم هستند و هیچ کس جز فرماندهان و مسئولان داعش اسامی صاحبان این گورها را نمی‌داند.

انتهای پیام

کد N943084

وبگردی