آفتاب
دیوان عدالت اداری عنوان کرد

ایران قربانی تروریسم است نه حامی آن

ایران قربانی تروریسم است نه حامی آن

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: شهادت بیش از 17 هزار نفر از شهروندان جمهوری اسلامی ایران توسط گروه‌های مختلف تروریستی حاکی از آن است که ایران اسلامی قربانی تروریسم است نه حامی آن.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری در جلسه هیات عمومی دیوان عدالت اداری با اشاره به روز شهادت مظلومان رجایی و باهنر و اعلام این روز به نام روز مبارزه با تروریسم اظهار کرد: آمریکا و غرب به عنوان مدعیان حقوق بشر خود حامی منافقینی بودند که در کشور اسلامی ما دست به ترور زده‌اند و شهروندان ما را به شهادت رساندند.

وی افزود: ادعای غرب و آمریکا مبنی بر حمایت ایران از تروریست ادعای گزافی است؛ زیرا ایران خود قربانی ترور و حمایت آنها از تروریسم بوده است.

وی با اشاره به حمایت ایران از حزب‌الله لبنان و مردم مظلوم فلسطین و یمن اضافه کرد: آمریکا و غرب دفاع شرافتمندانه مردم لبنان، فلسطین و یمن از سرزمین را ترور می‌نامد و حمایت ایران اسلامی از این مظلومان را نیز حمایت از تروریسم اعلام می‌کند.

رئیس دیوان عدالت اداری ادامه داد: حمایت از همه مظلومان و دفاع از آنان را در مقابل تروریسم سازمان‌یافته از سوی غرب وظیفه خود می‌دانیم.

منتظری در ابتدای سخنان خود با اشاره به روایتی از حضرت امام صادق(ع) گفت: ایشان می‌فرمایند، «خداوند متعال بنده مومن را به اندازه کارها و اعمال نیکش، مبتلا و گرفتار می‌کند، کسی که دینش درست و کردارش، نیکو باشد، گرفتاری‌های او سخت‌تر خواهد بود؛ زیرا خداوند متعال بنا نیست عمل صالح و کار پسندیده را در این دنیا جزای خیر دهد چنانکه کافران را نیز در دنیا عقوبت نمی‌کند».

انتهای پیام

کد N942849

وبگردی