آفتاب
فرماندار شهرکرد:

«اکوپارک شاه‏‌منظر» از برترین مناطق گردشگری کشور می‏‌شود

«اکوپارک شاه‏‌منظر» از برترین مناطق گردشگری کشور می‏‌شود

فرماندار شهرستان شهرکرد با اشاره به اجرای طرح«اکوپارک شاه‏‌منظر» در 1784 هکتار از اراضی این شهرستان، گفت: این اکوپارک در صورت تامین اعتبار به یکی از برترین مناطق گردشگری کشور تبدیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه چهارمحال و بختیاری، حمید ملک‌پور دهم شهریورماه در بازدید جمعی از مدیران استان از منطقه و محل اجرای طرح«اکوپارک شاه‎منظر»، افزود: این طرح در چند مرحله اجرا خواهد شد. ایجاد پوشش جنگلی و فضای سبز و احیای کوه‌ها به صورت مرتعی مرحله اول، ایجاد مناطق گردشگری مرحله دوم و انجام اقدامات لازم برای اجرای بالابر و استقرار حیات وحش در منطقه در مرحله سوم اجرای این طرح قرار دارد.

ملک‎پور هدف از این بازدید را آشنایی مدیران استانی با طرح اکوپارک دانست و افزود: نتیجه این آشنایی برنامه‎ریزی جهت‎دار و با برنامه مسئولان، منطبق با ظرفیت‎های دستگاهی و همگام با طرح اکوپارک خواهد بود.

وی از بازدید کارشناسان مشاور از منطقه اجرای طرح اکوپارک نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: به نظر مشاوران، این منطقه یکی از بهترین مناطق برای اجرای این طرح گردشگری است که در صورت تامین منابع مالی می‎تواند به یکی از برترین مناطق گردشگری کشور تبدیل شود.

فرماندار شهرکرد در ادامه از اختصاص اعتبار 300 میلیون تومانی استاندار برای انجام اقدامات اولیه این طرح هم خبر داد و افزود: اوراق سهام این طرح در اختیار متقاضیان قرار گرفته و علاقه‎مندان می‎توانند با مراجعه به یکی از شعب بانک ملت و یا رسالت تا 19 شهریور نسبت به تهیه اوراق سهام اقدام کنند.

انتهای پیام

کد N942399

وبگردی