آفتاب

سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف در کردستان برگزار می‌شود

سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف در کردستان برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از برگزاری مرحله شهرستانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف در کردستان در مهر و آبان‌ماه سال جاری در شهرستان‌های استان خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر حبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کردستان، سلمان روحی اظهار کرد: سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، مفاهیم و همچنین، اذان، ابتهال و هم خوانی قرآن کریم در دو مقطع بانوان و آقایان ویژه بالای 18سال برگزار خواهد شد.

روحی بیان کرد: مسابقات مفاهیم این دوره از رقابت‌های قرآنی هفتم مهرماه سال جاری با حضور شرکت‌کنندگان رده‌های سنی بالای 18 سال برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این‌که «رشته مفاهیم این دوره از مسابقات قرآنی تفسیر سوره‌های انفال و توبه است» بیان کرد: دانلود این کتاب بر روی سایت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه قرار گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان با اشاره به تمدید مهلت ثبت‌نام در سی و هشتمین دوره مسابقات قرآنی عنوان کرد: علاقمندان تا آخر شهریورماه فرصت دارند که در این دروه از رقابت‌های قرآنی ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به برگزاری مرحله کشوری شکوفه‌های سی وهفتمین دوره رقابت‌های قرآنی اوقاف اعلام کرد: پنج نفر از استان کردستان به مرحله کشوری راه یافتند که موفق به کسب هیچ مقام کشوری نشدند.

روحی یادآور شد: اسوه محمودی در حفظ 20 جزء، نازیلا شریعتی در رشته قرائت، مهسا حسینی در ترتیل، شهرام مینایی در رشته ترتیل، سیدعلی حسینی در حفظ 20 جزء به عنوان نفرات برگزیده رده سنی زیر 16 سال سی و هفتمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی معرفی شدند.

انتهای پیام

کد N942266

وبگردی