آفتاب

انتقاد زرداری از سیاست‌های نواز شریف

انتقاد زرداری از سیاست‌های نواز شریف

آصف علی زرداری، رئیس‌جمهوری پیشین پاکستان با انتقاد شدید از نواز شریف، وی را به تکرار سیاست‌های دهه 90 متهم کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری نیشن، زرداری در بیانیه مطبوعاتی که روز دوشنبه از لندن منتشر شد، گفت: ما نتایج انتخابات پارلمانی 2013 را به خاطر دموکراسی پذیرفتیم. احکام صادر شده از سوی دادگاه ثابت می‌کند که مسلم لیگ پاکستان شاخه نواز کمک خارجی دریافت کرده تا در انتخابات پیروز شود.

زرداری که رئیس حزب مردم پاکستان است، گفت: در شرایطی که شهروندان بی‌گناه در بمب‌گذاری‌ها روستاهای مرزی به دست دشمن کشته می‌شوند؛ در شرایطی که ارتش پاکستان در حال جنگ با تروریست‌ها و در مرز است؛ نواز شریف به جای مواجه شدن با دشمنان واقعی اعضای حزب مردم پاکستان و سیاستمداران مخالف را هدف گرفته است.

وی گفت که اقدامات دولت نواز شریف نخست‌وزیر پاکستان نشان می‌دهد که آنها تلاش می‌کنند تا متحد آنها طالبان و تروریست‌ها نجات یابند و جنگ علیه ترور تضعیف شود.

زرداری گفت که در جنگ تروریسم طرف ارتش است. وی افزود: حزب مردم پاکستان حامیان نترسی دارد که با تهدید اعدام و یا زندان تسلیم نمی‌شوند.به نظر می‌رسد که نواز شریف از گذشته عبرت نگرفته است. نواز شریف وارد سیاست‌های دهه 90 را تکرار می‌کند.

اظهارات زرداری در شرایطی مطرح می‌شود که اخیراً حکم بازداشت برخی از شخصیت‌های مهم حزب وی و سیاستمداران برجسته مخالف دولت صادر شده است و برخی از آنها راهی زندان شده و یا در دادگاه منتظر محاکمه هستند.

انتهای پیام

کد N941936

وبگردی