آفتاب

سرپرست دانشگاه فرهنگیان آذربایجان‌شرقی معرفی شد

سرپرست دانشگاه فرهنگیان آذربایجان‌شرقی معرفی شد

طی مراسمی "رحیم بدری گرگری" به عنوان مدیر امور پردیس ها و نیز سرپرست پردیس علامه امینی دانشگاه فرهنگیان آذربایجان‌شرقی معرفی شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، مسئول نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان آذربایجان‌شرقی، در این مراسم، ظرفیت های استانی موجود در آموزش و پرورش و استانداری را از امتیازات دانشگاه فرهنگیان برشمرد و تاکید کرد: تعامل با آموزش و پرورش و مجموعه استانداری از الزامات موفقیت دانشگاه فرهنگیان می باشد.

حجت الاسلام جلیل جلیلی، مسئولیت را توفیق الهی برای انسان دانست که اگر انسان متولی اموری از امورات مردم شود و مشکل گشایی نماید خداوند او را از سختی های روز قیامت در امان می دارد و او را وارد بهشت می کند.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان‌شرقی، حب ریاست را آفت مسئولیت دانسته و عنوان کرد: ضرری که به واسطه حب ریاست به دین مردم وارد می شود از هر ضرری بیشتر خواهد بود.

حجت الاسلام جلیلی افزود: امروزه تمامی مکاتب مختلف به دنبال تمدن سازی در دنیای امروز هستند و تمدن اسلامی یکی از رقبای جدی این تمدن ها می باشد.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان‌شرقی، تحقق تمدن اسلامی را تنها در سایه اسلامی شدن دانشگاه ها عنوان و خاطر نشان کرد: دانشگاه‌ها اسلامی نمی شود مگر در صورت اسلامی شدن آموزش و پرورش و اینجاست که نقش دانشگاه فرهنگیان در این امر برجسته گردیده و مسئولیت دانشگاه فرهنگیان سنگین تر می شود .

حجت الاسلام جلیلی در ادامه ضمن اعلام آمادگی برای هم افزایی و ارتقای دانشگاه فرهنگیان استان تعامل را اولین راه برای انجام مسئولیت این دانشگاه مهم دانستند.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان‌شرقی، ظرفیت های استانی موجود در آموزش و پرورش و همینطور استانداری را از امتیازات این دانشگاه دانستند که باید با تعامل با این دو مجموعه در راستای تربیت معلم در تراز انقلاب اسلامی مورد استفاده قرار گیرد.

در این جلسه حکم انتصاب "رحیم بدری گرگری" به عنوان مدیریت امور پردیس ها و نیز سرپرست پردیس علامه امینی توسط دکتر قنبری معاونت دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور تقدیم شد.

انتهای پیام

کد N941917

وبگردی