آفتاب
دبیری در گفتگو با مهر:

شمسایی می‌تواند همزمان در تیم ملی و تاسیسات کار کند

شمسایی می‌تواند همزمان در تیم ملی و تاسیسات کار کند

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال می‌گوید وحید شمسایی می‌تواند به صورت همزمان در تیم ملی فوتسال و تیم تاسیسات دریایی کار کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین مانع حضور شمسایی در تیم ملی فوتسال ایران فعالیت همزمان در تیم تاسیسات و تیم ملی است. شمسایی خودش دوست ندارد تاسیسات را رها کند و از طرف دیگر رد پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی کار ساده‌ای نیست. هرچند سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال تاکید کرده فعالیت همزمان شمسایی مشکلی ندارد، ولی عباس ترابیان رئیس کمیته فنی فوتسال و علیرضا اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال با این موضوع مخالفت و تاکید کرده‌اند شمسایی باید یکی از این دو تیم را انتخاب کند.

شهرام دبیری عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار مهر، در این خصوص اظهار کرد: فردا در جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در اینباره تصمیم گیری می‌کنیم. ما از نزدیک با وحید در تیم دبیری کار کردیم و شناخت خوبی از او داریم. معتقدم اگر شمسایی در تیم ملی حمایت شود، می‌تواند ایران را در جمع سه تیم برتر دنیا قرار دهد!

وی درباره مخالفت کمیته فنی فوتسال و دبیر کل فدراسیون فوتبال با فعالیت همزمان شمسایی در تیم ملی و تیم تاسیسات دریایی، خاطرنشان کرد: اول باید برنامه شمسایی را ببینیم ولی به نظرم اینکه او همزمان در تیم تاسیسات هم کار کند، تاثیری در انتخابهایش برای تیم ملی ندارد. شمسایی قطعا منافع ملی را در نظر می‌گیرد نه یک تیم خاص. به نظرم امسال کار شمسایی در تیم ملی و تیم تاسیسات تداخل زیادی ندارد و او می‌تواند تا پایان لیگ در تاسیسات هم باشد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان درباره انتقادات اخیر کارلوس کی‌روش و عدم حمایت از وی توسط فدراسیون، گفت: من نمی‌دانم منظور کی‌روش از به کار بردن لفظ راهزن چه بوده است. توصیه‌ام این است که زیاد وارد حواشی نشویم. به جای این صحبتها روی برنامه تیم ملی تمرکز کنیم. کی‌روش باید انتظار داشته باشد که فدراسیون از وی حمایت کند که این اتفاق هم می‌افتد.

کد N941793

وبگردی