آفتاب

آزادی 30 زندانی جرائم غیرعمد در دهه کرامت

آزادی 30 زندانی جرائم غیرعمد در دهه کرامت

به مناسبت دهه کرامت و ولادت شمس‌الشموس حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) 30 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان فارس آزاد شدند.

به مناسبت دهه کرامت و ولادت شمس‌الشموس حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) 30 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان فارس آزاد شدند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مراسمی که با حضور خدّام حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) همزمان با ایام دهه کرامت در زندان مرکزی شیراز - عادل آباد - برگزار شد 30 زندانی جرائم غیرعمد که در زندان های استان فارس محبوس بودند، آزاد شدند.

مدیرعامل ستاد دیه شعبه استان فارس با اشاره به ظرفیت‌های معنوی این استان به‌عنوان سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) از حضور سفیران امام رضا (ع) قدردانی کرد و گفت: فعالیت ستاد دیه استان مشمول برکات آستان حضرت احمدابن موسی (ع) شده است تا با بهره مندی از دریای بی کران الطاف خداوندی و همکاری شکات و حمایت خیرین و نیکوکاران 30 نفر مددجویان از بند حبس رهایی یابند.

سیدرضا اسکندری با بیان اینکه جمع بدهی این زندانیان 6 میلیارد و 400 میلیون ریال است افزود: با همت گروه اخذ گذشت رضایتمندانه از شکات که در ستاد دیه استان مستقر است، 3 میلیارد و 600 میلیون ریال از این مبلغ تخفیف گرفته شده است.

وی به عملکرد ستاد دیه شعبه استان فارس از ابتدای سال 94 اشاره کرد و گفت: 158 مددجوی مرد و 2 مددجوی زن با جمع مبلغ بدهی 400 میلیارد ریال از ابتدای امسال آزاد شده‌اند.

اسکندری ادامه داد: 298 میلیارد ریال از این مبلغ به صورت اخذ گذشت و مابقی از سوی خیرین محترم پرداخت شده است.

اسکندری نسبت به آزادسازی زندانیان بیشتر تا پایان سال ابراز امیدواری کرد و افزود: نیکوکاران گرامی با حمایت از ستاد دیه توانسته‌اند خانواده‌های بسیاری را از معرض آسیب های اجتماعی دور کنند.

انتهای پیام

کد N941769

وبگردی