آفتاب

کمپین فلسطینی‌ها برای نشان دادن تبعیض صهیونیست‌ها

کمپین فلسطینی‌ها برای نشان دادن تبعیض صهیونیست‌ها

فعالان فلسطینی‌ داخل اراضی اشغالی کمپین تبلیغاتی را برای برملا کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نقب به راه انداخته‌اند که نشان می‌دهد این رژیم با سگ‌ها بسیار بهتر از فلسطینی‌ها رفتار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، مرکز عربی «کمپین» در جهت دنبال کردن فعالیت‌های شبکه‌های اجتماعی در داخل اراضی 1948 فعالیت می‌کند فایل تصویری را به زبان انگلیسی و دیگر زبان‌ها در چارچوب‌های قانونی و همبستگی در سراسر جهان از طریق شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

در این فایل روستای ام الحیران در نقب به تصویر کشیده شده است که رژیم صهیونیستی تهدید به تخریب آن کرده است. در این فایل محرومیت ساکنان ام الحیران از خدمات اساسی و اینکه آنها حتی از ساده‌ترین خدمات اساسی چون برق، آب و زیرساخت‌ها برخوردار نیستند، نشان داده می‌شود. در حالی که در تصاویر دیگری خانه‌هایی که اسرائیل برای سگ‌ها ساخته نشان داده می‌شود که آنها از شرایط رفاهی عالی همچون برق، آب و شرایط زندگی خوبی برخوردار هستند. این فایل اوج تبعیض در سرزمین‌های اشغالی را به تصویر می‌کشد.

این فایل ویدیویی در چارچوب کمپین‌های داخلی مشابه ساخته شده است که از چند ماه قبل با نظارت جمعیت‌ها و نهادهای عربی و حقوقی از جمله مرکز عدالت و عفو بین‌الملل آغاز شده است.

این طرف‌ها کمپین‌ها و فعالیت‌هایی را ترتیب می‌دهند که با هدف همبستگی با ام الحیران و اعمال فشار داخلی و بین‌المللی بر دولت رژیم صهیونیستی جهت توقف طرح تخریب این روستا و آواره کردن ساکنانش صورت می‌گیرد.

انتهای پیام

کد N941764

وبگردی