آفتاب

بایرافلاک ازنا، از بزرگترین واحدهای داروسازی خاورمیانه

بایرافلاک ازنا، از بزرگترین واحدهای داروسازی خاورمیانه

مدیر اداری مالی کارخانه بایرافلاک ازنا با بیان این‌که این کارخانه از بزرگترین واحدهای داروسازی خاورمیانه است، گفت: 250 فرصت شغلی در این کارخانه ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی لرستان، «احمد حیدری» در حاشیه‌ی بازدید خبرنگاران از کارخانه‌ی داروسازی بایرافلاک ازنا اظهار کرد: شرکت کارخانجات دارویی بایرافلاک در فاز دامی بالغ بر 80 میلیارد تومان سرمایه‎گذاری کرده که متشکل از یک هکتار واحد تولید، 6000 مترمربع انبار، 3800 مترمکعب فضای اداری و 800 متر تأسیسات است، در مجموع کل فضای دامی 37 هزار مترمکعب بوده و زمین فاز دامی 22 هزار و 500 مترمربع بنا دارد.

وی با بیان این‌که در قسمت تولید 400 اتاق کلین‎روم ایجاد کرده‎ایم، افزود: هم‌چنین پنل‎هایی از شرکت ایزوفارمالی کشور ایتالیا تهیه شده، دستگاه‎هایی که نیز وارد کردیم از کشور آلمان و ایتالیا بوده که از بیشترین استانداردهای روز دنیا برخوردار است.

مدیر اداری مالی کارخانه بایرافلاک ازنا ادامه داد: این کارخانه یکی از بزرگترین واحدهای داروسازی در خاورمیانه است و چنانچه 7 خط تولید داروهای دامی راه‎اندازی شود 250 فرصت شغلی مستقیم و 1500 فرصت فرصت غیرمستقیم ایجاد می‎شود.

حیدری گفت: پنی‎سیلین، ویال تزریقی مایع، پماد استریل، قرص، ساشو، بلوس و خوراکی‎ها از جمله تولیدات این کارخانه است.

به گفته‌ی وی، ظرفیت سالانه پنی‎سیلین در سال 30 میلیون ریال است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: فاز بعدی کارخانه بایرافلاک انسانی است و ظرف 2 تا 3 سال آینده با 13 خط انسانی که عمدتاً داروهای ضدسرطان و از پیش‎ پر شده هستند به بهره‎برداری می‌رسد.

انتهای پیام

کد N941593

وبگردی