آفتاب
معاون دانشگاه اعلام کرد:

آخرین وضعیت پرونده اساتید پیام نور/ برنامه‌ای برای اخراج نداریم

آخرین وضعیت پرونده اساتید پیام نور/ برنامه‌ای برای اخراج نداریم

معاون آموزشی دانشگاه پیام نورگفت: پرونده اعضای هیات علمی قراردادی‌، پیمانی مشروط و دستیارها همه در هیات اجرایی جذب دانشگاه که هر یکشنبه برگزار می شود در حال بررسی و ساماندهی است.

دکتر غلامرضا خانیکی بخشی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده اعضای هیات علمی قراردادی و یا پیمانی مشروط گفت: پرونده این اعضای هیات علمی در هیات مرکز جذب در حال بررسی است.

وی ادامه داد: یکشنبه هرهفته هیات اجرایی جذب دانشگاه پیام نور تشکیل جلسه می هد برگزاری این تعداد جلسات توسط هیات جذب بی سابقه بوده است.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور افزود: دانشگاه پیام نور برنامه ای برای اخراج اعضای هیات علمی مذکور ندارد و قرار هم نیست چنین کاری صورت گیرد.

وی ادامه داد: برخی از اعضای هیات علمی مذکور مشکل فراخوان دارند، برخی هنوز صلاحیت عمومی شان ارسال نشده و تعدادی نیز با مشکل پایین بودن معدل مواجه هستند که همه در حال بررسی است تا در نیم سال اول سال تحصیلی ۹۵-۹۴ پرونده آنها تکمیل شده و دانشگاه نیز این مساله را ساماندهی کند.

خانیکی بخشی با اشاره به اعضای هیات علمی پیمانی و رسمی آزمایشی دانشگاه پیام نور نیز گفت: این اعضای هیات علمی نیز که تبدیل وضعیت آنها به مدت ۲ تا ۵ سال پر شده، تا ۱۵ شهریور فرصت دارند نسبت به ارایه مدارک برای تبدیل وضعیت اقدام کنند.

وی افزود: تا کنون استقبال خوبی صورت گرفته و اعضای هیات علمی نیز در حال ارایه مستندات درخواست شده هستند.

بخشی خانیکی با بیان اینکه تعداد اعضای هیات علمی رسمی آزمایشی و پیمانی دانشگاه پیام نور حدود ۵۰۰ نفر است، ادامه داد: براساس قانون اگر اعضای هیات علمی پیمانی و رسمی آزمایشی دانشگاه پیام نور برای ارایه مدارک اقدام نکنند لیست این افراد به هیات امنا ارایه می شود تا هیات امنا در خصوص تعیین تکلیف این افراد تصمیم گیری کند.

کد N941396

وبگردی