آفتاب

داعش چهار عراقی را زنده کباب کرد!

داعش چهار عراقی را زنده کباب کرد!

گروه تروریستی داعش در ادامه اقدامات و جنایات وحشیانه خود چهار تن از نیروهای داوطلب مردمی را به اتهام جاسوسی علیه این گروه زنده زنده کباب کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه ایندیپندنت انگلیس، داعش با انتشار ویدئویی که گفته می‌شود مربوط به استان الانبار است، چهار تن از اسرای خود را در حالی که لباس‌های نارنجی رنگ بر تن دارند و خود را از استان‌های شیعه نشین عراق معرفی و اعلام می‌کنند از گروه‌های داوطلب مردمی هستند، زنده زنده کباب می‌کند.

در بخشی از این ویدئو، چهار قربانی داعش در حالی نشان داده می‌شوند که دست‌ها و پاهایشان با زنجیر به یک ستون چوبی بسته شده و آتش زیرپاهایشان بدن‌های آنان را به شکل کامل می‌سوزاند.

گرچه از صحت این ویدئو هنوز اطمینان حاصل نشده اما کارشناسان با تحلیل حوادث جاری عراق معتقدند که به نظر می‌رسد این ویدئو یک اقدام تلافی جویانه باشد.

یکی از کارشناسان امور خاورمیانه در بخش تحقیقات جنگی تاکید کرد این نوار ویدئویی جدید مغایر با دیگر ویدئوهای منتشر شده از سوی این گروه تروریستی است و به نظر من هدف از این ویدئو ترساندن مردم جهان و جذب اشخاص با رویکردهای متعصبانه و افراطی است.

وی ادامه داد هیچ طایفه‌ و مذهبی از جنایات داعش در امان نیستند و این گروه تروریستی، اعدام‌های خود را به وحشیانه‌ترین شیوه‌های ممکن از جمله سوزاندن، بریدن سر و یا شلیک تیر انجام می‌دهد.

گروه تروریستی داعش در فوریه 2015 معاذ الکساسبة، خلبان اردنی را نیز زنده زنده در آتش سوزاند. نوار ویدئویی این جنایت با عنوان "شفای قلب‌ها" توسط داعش منتشر شد.

انتهای پیام
کد N941392

وبگردی