آفتاب
پیام سردار جلالی به مناسبت روز پدافند هوایی:

پدافندهای هوایی و غیرعامل دو مؤلفه اساسی دفاع در برابر تهدیدات هستند

پدافندهای هوایی و غیرعامل دو مؤلفه اساسی دفاع در برابر تهدیدات هستند

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی به مناسبت دهم شهریور، روز پدافند هوایی اعلام کرد که پدافندهای هوایی و غیرعامل دو مؤلفه اساسی دفاع از کشور در برابر تهدیدات دشمنان بوده و مکمل یکدیگر در رسیدن به یک پدافند جامع هستند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی به مناسبت دهم شهریور روز پدافند هوایی، این روز را به دلاورمردان این نیرو تبریک گفت که متن کامل این پیام به شرح زیر است:

«خدا را شاکریم که حفاظت از فضای ایران اسلامی بر عهده فرزندانی است از جنس اقتدار و استقامت که با عزمی پولادین در ظل عنایات فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای مدظله‌العالی از هوای میهن اسلامی دفاع می‌کنند.

پدافند هوایی یکی از نمادهای اقتدار نظام اسلامی در دنیاست که با روحیه معنوی و آمادگی رزمی نیروها و خودکفایی در پیشرفته‌ترین تجهیزات و با رمز پیروی از ولایت، توانسته باعث رعب و وحشت استکبار در عالم باشد.

بی تردید تداوم حضور پدافند هوایی در تمام مرزهای زمینی، هوایی، دریایی و البته فرهنگی با خودباوری، نوآوری و خوداتکایی کارکنان جوان، خلاق و شهادت‌طلب و با استفاده از انواع تجهیزات دفاعی و بومی و آمادگی روزافزون آنان در انجام مأموریت‌های منطقه‌ای موجب گشته تا زورگویان و مستکبران جهان از روی استیصال و درماندگی به فتنه‌انگیزی و تحریم روی آورند.

فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) در مورد اهمیت پدافند هوایی فرمودند: «امروز بخش پدافند جزو مؤثرترین بخش‌های همه دستگاه‌های نظامی کشور برای دفاع از عزت، استقلال و سربلندی ملت ایران است، که جز با همت و اراده و اعتماد به نفس و توکّل به خدا و کار خستگی‌ناپذیر، این قله‌های بلند را نمی‌شود فتح کرد. باید به طور جد همه نیروها به پدافند هوایی بپردازند و تقویت و پشتیبانی از پدافند را در اولویت اول خود قرار دهند و این یک اولویت واقعی است.»

پدافند هوایی و پدافند غیرعامل دو مؤلفه اساسی دفاع از کشور در برابر تهدیدات دشمنان بوده و مکمل یکدیگر در رسیدن به یک پدافند جامع می‌باشند که به مدد ایمان و شکوفایی و پیشرفت‌های خیره‌کننده در عرصه فناوری‌های روزآمد دفاعی و تخصص و دانش سترگ دفاعی، تبدیل به نقطه قوت و اطمینان ملت و رهبری گردیده و همچون همیشه حضورشان، آماده دفاع از فضای میهن و جانبازی در راه ولایت با تمسک به آموزه‌های تعالی‌بخش دینی و انقلابی، حرکت در مدار ولایت و با برخورداری از قابلیت‌های منحصر به فرد، در حوزه شکوفایی و توسعه صنایع دفاعی، نظامی و نیروی انسانی کارآمد، انقلابی و مؤمن و افتخار ایران و ایرانی را فراتر از جغرافیای این سرزمین رقم زده‌اند.

دهم شهریور در حقیقت روز پاسداشت کوشش‌های صادقانه دلیرمردانی است که، معابر نفوذی هوایی مدنظر دشمنان خبیث با چشم همیشه بینا و بیدار و گوش همیشه شنوا و هوشیار و با ایجاد لایه‌های دفاعی مستحکم و غیرقابل نفوذ و کشف راه‌های مبتکرانه دفع آفند سایبری متخاصمین، از چشمان تیزبینشان دور نخواهد بود.

از درگاه لایزال الهی، توفیق و سربلندی آن نیروی الهی به منظور پاسداری از آسمان ولایت و سقف آبی ایران اسلامی، در شعاع پُرمهر حضرت ولی‌عصر(عج) و نایب بر حقش فرماندهی معظم کل قوا(مدظله‌العالی) مسألت می‌نمایم.»

انتهای پیام

کد N941016

وبگردی