آفتاب

نبیل قاووق: عربستان از وتوی خود علیه میشل عون دست بردارد

نبیل قاووق: عربستان از وتوی خود علیه میشل عون دست بردارد

معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله تاکید کرد که حزب الله در کنار مردم در تحرکات مسالمت آمیز و بر حقشان می‌ایستد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت اینترنتی النشره، نبیل قاووق، معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: از ملزومات نبرد علیه دشمنان لبنان این است که موضع لبنان مستحکم شود.

وی عنوان داشت: آن گروهی که به قدرت چنگ می‌زند، مسیر تضعیف جایگاه لبنان را در مقابله با تجاوز تکفیری‌ در پیش گرفته است و از عمد محور مقاومت را که وارد نبردی برای حفاظت از لبنان شده است هدف قرار می‌دهد و همچنین از گروه‌های مسلح در سوریه که امنیت و ملت سوریه را هدف قرار داده‌اند حمایت می‌کند.

وی عنوان داشت: گروهی که به قدرت چنگ می‌زند به فساد خود ادامه داد تا جایی که مردم از سر دردمندی صدایشان درآمد چرا که آب و برق و نظافت وجود ندارد و زباله‌ها خیابان‌ها و خانه‌ها را پر کرده‌اند و بوی زباله‌ها به خانه‌ها رسیده است.

نبیل قاووق خاطرنشان کرد: حزب الله در کنار مردم در تحرکات مسالمت آمیز و برحقشان می‌ایستد. حزب الله مردم خود را در مقابله با دشمنی‌ها یا محرومیت‌ رها نمی‌کند. ما از تحرکات مردمی و مسائل مربوط به مردم حمایت می‌کنیم.

وی افزود: تندروی طرف دیگر تبلور تندروی نظام سعودی در بحران‌های منطقه است به گونه‌ای که موضع عربستان مانع اصلی در حل و فصل بحران‌های یمن،‌ بحرین، عراق، سوریه و لبنان است.

این مقام حزب الله تصریح کرد: راه حل در لبنان این است که عربستان وتویی را که بر کاندید شدن میشل عون، رئیس فراکسیون تغییر و اصلاح اعمال می‌کند بردارد.

وی تاکید کرد: تلاش‌ طرف دیگر برای شکست میشل عون از قبل محکوم به شکست است و آن‌ها به جایی رسیده‌اند که در طوفان شکست و دست و پا زدن گیر افتاده است. و گروه‌ دیگر هیچ راهی ندارد. جز این که به حرف مردم گوش فرا دهد و مسلک خود بزرگ‌بینی و حیله‌گری خود را کنار بگذارد.

انتهای پیام

کد N940955

وبگردی