آفتاب

سرمربی تیم ملی هند: ایران یکی از غول‌های فوتبال آسیا است

سرمربی تیم ملی هند: ایران یکی از غول‌های فوتبال آسیا است

استفان کنستانتین پیش از رویارویی با ایران به تمجید از تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران پرداخت.

به‌ گزارش ‌ایسنا‌ و به نقل از ساکرنت، دیدار تیم‌های ملی فو‌تبا‌ل ایران و هند در تاریخ سه‌شنبه 17 شهریور ماه در خاک هند برگزار خواهد شد.

تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل هند در جدول رده‌بندی گروه D آسیا پس از انجام دو بازی بدون کسب هیچ امتیازی قعرنشین جدول است.

هندی‌ها امیدوارند به مرحله سوم مقدماتی جا‌م جها‌نی راه پیدا کنند، اما آنها با نتیجه‌ دو بر یک برابر گوام شکست خوردند. تیم ‌ملی گوام در ترکیب خود شش بازیکن دارد که در کشور آمریکا آموزش دیده‌اند.

کنستانتین، سرمربی تیم ملی هند در کوتاه مدت به هیچ وجه انتظارات زیادی از شاگردانش ندارد، اما به‌ هر‌ حال او تیمش را برای رویارویی با تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران که در رنکینگ فیفا بهترین تیم آسیا به شمار می‌رود آماده می‌کند.

او در مورد رویارویی با ایران گفت: تیم ملی فو‌تبا‌ل ایران یکی از غول‌های آسیا است. تمام تلاشمان را به کار می‌بریم تا بهترین نتیجه‌ را کسب کنیم. امیدوارم بتوانیم نتیجه‌ مناسبی کسب کنیم.

با توجه به این که این دیدار در ورزشگاه 24 هزار نفری بنگلر برگزار می‌شود، به نظر می‌رسد هندی‌ها با وجود بازیکنانی مانند اشکان دژاگه، سردار آزمون، آندرانیک تیموریان و احسان حاج صفی در ترکیب تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران هیچ شانسی برای کسب نتیجه‌ ندارند.

هندی‌ها در دیدار نخست مقدماتی مقابل عمان با نتیجه‌ دو بر یک شکست خوردند. آنها سه‌شنبه هفته‌ آینده در همین ورزشگاه میزبان تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران هستند.

ایران در رنکینگ فیفا در رتبه چهل و یکم قرار دارد. تیم عمان نیز در رده نود و نهم قرار دارد و هند هم صد و پنجاه و ششم است.

انتها‌ی‌ پیا‌م

کد N940685

وبگردی