آفتاب

انتخاب «رحیمیان» به‌عنوان چهره ماندگار تبلیغی

انتخاب «رحیمیان» به‌عنوان چهره ماندگار تبلیغی

در مجمع مبلغان محرم‌الحرام 1437 قمری دفتر اصفهان، از آیت‌الله حاج شیخ یدالله رحیمیان دستجردی، به عنوان سومین چهره ماندگار تبلیغی استان اصفهان تجلیل می‌شود.

در مجمع مبلغان محرم‌الحرام 1437 قمری دفتر اصفهان، از آیت‌الله حاج شیخ یدالله رحیمیان دستجردی، به عنوان سومین چهره ماندگار تبلیغی استان اصفهان تجلیل می‌شود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر صافی، مدیر کل فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اعلام این خبر اظهار کرد: دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در راستای گرامی‌داشت منابع انسانی شایسته و تاثیرگذار در تبلیغ معارف قرآن و اهل البیت علیهم السلام سلسله همایش‌های تجلیل و بزرگداشت مقام شامخ مبلغان شایسته و ممتاز را در دستور کار خود قرار داده است.

وی به پیشینه برگزاری همایش‌های تجلیل از مبلغان در دفتر اصفهان در سطوح مختلف اشاره کرد و گفت: اداره کل فرهنگی تبلیغی این دفتر تاکنون به برگزاری 4 همایش تجلیل از مبلغان در سطوح چهره‌های ماندگار و پیشکسوتان و مبلغان شاخص عمومی اقدام کرده است.

صافی با بیان این‌که همایش اولین چهره ماندگار تبلیغی استان اصفهان تجلیل از حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ مهدی مظاهری در سال 1389 بوده است، افزود: دومین همایش چهره ماندگار تبلیغی استان اصفهان حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ غلامرضا فیروزیان در سال 1390 و همایش تجلیل از سه نفر از پیشکسوتان تبلیغی استان آیات حاج شیخ علی عبودیت، حاج شیخ احمد فقیهی و حاج سید حسن مهاجر در تیرماه 1393، و بالاخره همایش تجلیل از 7 نفر از مبلغان عمومی شاخص و ممتاز در آبان ماه 1393 بود.

مدیر کل فرهنگی تبلیغی دفتر تیلیغات اسلامی اصفهان در ادامه با اشاره به برنامه ویژه مجمع محرم الحرام امسال دفتر اصفهان، گفت: همایش تجلیل از یک قرن خدمات فرهنگی و تبلیغی آیت‌الله حاج شیخ یدالله رحیمیان دستجردی، پیر مبلغ 94 ساله اصفهانی به عنوان سومین چهره ماندگار تبلیغی استان اصفهان را همزمان با برگزاری مجمع بزرگ مبلغان اعزامی ماه محرم 1437 قمری در دستور کار داریم که ان‌شاءالله بتوانیم در ضمن این مجمع و گردهمایی مبلغان، ابعادی از زندگانی سراسر درس و سرمشق این روحانی مجاهد و مبلغ سخت کوش اصفهانی را جلوه گر سازیم.

آیت‌الله حاج شیخ یدالله رحیمیان دستجردی در سال۱۳۰۰ شمسی در محله "دستگرد خیار" اصفهان متولد شد.

انتهای پیام

کد N940675

وبگردی