آفتاب
ابوترابی فرد:

رژیم صهیونیستی به واسطه احساس ناامنی دست به ترور در کشورهای اسلامی می‌زند

رژیم صهیونیستی به واسطه احساس ناامنی دست به ترور در کشورهای اسلامی می‌زند

ابوترابی فرد گفت: رژیم صهیونیستی منافع خود را در خطر می‌بیند و 17 هزار شهید تروری که ایران از دست داده است به واسطه همین احساس ناامنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در دومین کنگره بین‌المللی 17 هزار شهید ترور که صبح امروز با حضور رئیس جمهور افتتاح شد گفت: جمهوری اسلامی ایران با هرگونه خشونت و ترور در عرصه جهانی مخالف است و ایران همواره خواهان امنیت جهانی و مقابله با هرگونه ترور در عرصه بین‌المللی است.

وی ادامه داد: متأسفانه اخیراً در دنیای اسلام و منطقه شاهد گسترش پدیده زشت ترور و افزایش خشونت هستیم.

ابوترابی فرد با اشاره به اینکه خشونت و ترور در دنیای اسلام خصوصاً جنوب غرب آسیا به دلیل شکل‌گیری رژیم صهیونیستی افزایش یافته است، گفت: رژیم صهیونیستی دست به کشتار زنان و کودکان بیگناه مسلمان در سرزمین فلسطین می‌زند و افزایش خشونت‌ها نیز با همین اقدام آغاز شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: می‌توان گفت گسترش خشونت در منطقه نیز با هدف حراست از این غده سرطانی و رژیم جعلی صورت می‌گیرد و به واسطه همین امر هم خواهران و برادران مسلمان ما و خانواده‌های شهدا و جانبازان شاهد سختی‌های فراوانی هستند.

ابوترابی فرد با بیان اینکه رژیم صهیونیستی طی سی و چند سال گذشته برای ضربه زدن به ملت ایران از همه توان و ظرفیت خود بهره جسته است، افزود: در زمان تهاجم صدام به کشورمان این رژیم از کشتار ملت بزرگ ایران حمایت کرد. همچنین از گروه‌های تروریستی که تاکنون 17 هزار شهید ترور را در ایران به جا گذاشته‌اند نیز حمایت کرد و این 17 هزار شهید ترور در ایران به دلیل هویت اسلامی و استکبار ستیزی نظام جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسیدند.

نایب رئیس مجلس ادامه داد: نظام سلطه و نظام حاکم بر جهان موجودیت رژیم جعلی صهیونیستی را در سرزمین‌های فلسطین را در معرض خطر جدی می‌بیند و از نظر آنها این خطر به واسطه تفکر اسلامی و بازگشت تفکر قرآنی در دنیای اسلام و سرزمین فلسطین ایجاد شده است. موشه دایان نیز در خاطراتش می‌نویسد برای جنگ با مردم لبنان از گروه‌های موسیقی استفاده می‌کردند ولی در حال حاضر شاهد آن هستیم که لبنان در خط مقاومت اسلامی قرار گرفته و در جنگ 33 روزه علیه این رژیم به پیروزی دست یافته است.

ابوترابی فرد با تأکید بر اینکه غرب برای حفاظت از رژیم صهیونیستی و منافع نامشروع آن منطقه را ناامن کرده است،‌ خاطرنشان کرد: امروز ما شاهد ترور نخبگان مذهبی، دینی و مردم عادی در عراق لبنان، ایران، افغانستان و سراسر دنیای اسلام هستیم.

ادامه دارد

کد N940548

وبگردی