آفتاب
آیت‌الله علوی‌گرگانی:

دولت عراق، ارتش و مناصب دولتی را از افراد بعثی پاکسازی کند

دولت عراق، ارتش و مناصب دولتی را از افراد بعثی پاکسازی کند

آیت‌الله علوی‌گرگانی گفت: دولت عراق باید هرچه زودتر اقدام به پاکسازی ارتش و مناصب دولتی از افراد بعثی کند.

آیت‌الله علوی‌گرگانی گفت: دولت عراق باید هرچه زودتر اقدام به پاکسازی ارتش و مناصب دولتی از افراد بعثی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، این مرجع تقید در دیدار دبیرکل جنبش مقاومت النجبای عراق گفت: همه ما می‎دانیم که داعش به تنهایی قدرت ندارد که این همه گسترش پیدا کند و قطعا اگر کمک‎های خارجی و خیانت داخلی نبود آنها نمی‎توانستند موصل و شهرهای دیگر را بگیرند.

وی گفت: در هر جنگی دشمنی و عداوت و ناجوانمردی از سوی غریب و آشنا بسیار رخ می‎دهد ولی سربازان اسلام نباید ناامید شوند زیرا قرآن و وعده الهی و دست عنایت حضرات معصومین(ع) را با خود دارند.

آیت‎الله علوی‌گرگانی گفت: مراجع همیشه دعا گوی شما هستند و مردم ما نیز با پیروزی‎های خیره کننده جبهه مقاومت مردمی در عراق و سوریه خرسند می‏‌شوند و از این مساله بسیار خشنود هستیم که آزادگان شیعه و سنی اینگونه در کنار هم در مقابل کسانی که به دنبال ایجاد شکاف بین مسلمانان هستند می‎جنگند و قطعا یدالله مع الجماعة است.

این مرجع تقلید ادامه داد: پس از حمله وحشیانه داعش به عراق و سوریه، خوشبختانه شاهد واکنش بسیار خوبی از نیروهای مردمی و انقلابی و مقاوم به خصوص شیعیان بودیم که باعث عقب راندن آنها شده است.

وی افزود: این جمعیت، برای دفاع از مرزهای اسلامی در مقابل یورش سربازان به ظاهر مسلمان و در باطن سرباز استکبار و صهیونیسم به پا خاستند و براساس آیات الهی قطعا پیروزی از آن شما خواهد بود.

این مرجع تقلید با اشاره به آیاتی از قرآن و خطاب به سربازان مدافع حرم در عراق و سوریه گفت: شما به دنبال حفظ حرمت خون، جان، مال و ناموس مومنین و حفظ حرمت حرم اولیاءالله هستید و بدانید که در مقدس‎ترین راه‎ها گام برداشته‎اید و قطعا هیچ دشمنی بر این اراده مقدس پیروز نخواهد شد.

انتهای پیام

کد N940060

وبگردی