آفتاب
ظریف:

روابط ایران و بولیوی در حوزه های مختلف می تواند گسترش یابد

روابط ایران و بولیوی در حوزه های مختلف می تواند گسترش یابد

«خوان کارلوس آلورالده» قائم مقام و معاون وزیر امور خارجه بولیوی که به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده است، با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «خوان کارلوس آلورالده» قائم مقام و معاون وزیر امور خارجه بولیوی که به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده است، با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با اشاره به ظرفیتهای دو کشور برای توسعه همکاریهای اقتصادی تاکید کرد، مناسبات دو کشور می تواند در حوزه های متنوعی گسترش یابد.

ظریف اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران بر گسترش روابط با کشورهای آمریکای لاتین تاکید دارد و همکاریها با این کشورها می تواند در حوزه روابط دوجانبه و همچنین رایزنی‌ها در مسائل منطقه ای و بین المللی ارتقاء یابد.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به جمع بندی مذاکرات هسته ای تصریح کرد: ما نشان دادیم که فشار و تحریم اقتصادی علیه کشورها نتیجه نمی دهد.

«خوان کارلوس آلورالده» قائم مقام و معاون وزیر امور خارجه بولیوی نیز در این دیدار بر گسترش همکاریهای دو کشور بویژه در حوزه انرژی تاکید کرد و لزوم افزایش مبادله هیات‌های سیاسی و اقتصادی بین دو کشور را خاطر نشان ساخت.

کد N939943

وبگردی