آفتاب

کشف تلفن همراه و سکه طلا در زندان از مهدی هاشمی

کشف تلفن همراه و سکه طلا در زندان از مهدی هاشمی

... سخنگوی قوه قضائیه گفت: هفته گذشته در بازرسی که از بندهای 7 و 8 زندان اوین به عمل آمد از آقای هاشمی یک تلفن همراه با سیم‌کارت و تعدادی سکه اعم از ربع، نیم و گرمی حدود 30 عدد کشف شده است.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در ادامه نشست خبری خود با بیان این مطلب اظهار کرد: از این که حکم پرونده جیسون رضائیان صادر شده یا خیر، اطلاعی ندارم. دو هفته قبل بود که آخرین دفاع از متهم اخذ و دادگاه تمام شد، اکنون بنده اطلاع ندارم که حکم صادر شده یا خیر.

خبرنگاری سئوال خود را اینگونه مطرح کرد که اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه در بازرسی از بند 7 اوین که مهدی هاشمی در آنجاست، وسایل غیرمجازی کشف شده، آیا این موضوع صحت دارد که محسنی‌اژه‌ای پاسخ داد:‌ طبق ضوابط زندان بازرسی‌های سرزده یا طبق تمهیدات قبلی از بندها به عمل می‌آید که گاه و بیگاه در این بازرسی‌ها وسایل غیرمجازی کشف و ضبط می‌شود.

وی افزود: هفته گذشته در بازرسی که از بندهای 7 و 8 زندان اوین به عمل آمد از آقای هاشمی یک تلفن همراه با سیم‌کارت و تعدادی سکه اعم از ربع، نیم و گرمی حدود 30 عدد کشف شده است، البته بردن سکه غیرمجاز نیست ولی داشتن تلفن همراه غیرمجاز است. البته ناگفته نماند از بعضی از زندانیان دیگر نیز گوشی تلفن و فلش مموری کشف شده است.

ادامه دارد ...

کد N939410

وبگردی