آفتاب
فدایی در اجلاس وحدت اصولگرایان:

دشمن با حمایت دروغین از دولت به دنبال پیروزی در انتخابات است

دشمن با حمایت دروغین از دولت به دنبال پیروزی در انتخابات است

دبیر کل جمعیت ایثارگران تاکید کرد: دشمن از طریق حمایت‌های دروغین ازدولت جدید و همراه کردن افکار عمومی به دنبال ساماندهی مجدد سازمان رأی و پیروزی در انتخابات خبرگان و مجلس است.

به گزارش خبرگزاری مهر حسین فدایی دبیر کل جمعیت ایثارگران در اجلاس سراسری دبیران استانی سه تشکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی و حزب موتلفه اسلامی با  تاکید بر ضرورت وحدت اصولگرایان در شرایط فعلی کشور اظهار داشت: ما راهی جز اینکه با هم باشیم و با هم کار کنیم نداریم. اصولگرایان باید در انتخابات آینده و در مقابل رقبا ائتلاف و وحدت داشته باشند.

فدایی تصریح کرد: دشمنان داخل و خارج تلاش می کنند انسجام و وحدت اصولگرایی شکل نگیرد و اصولگرایان باید با وحدت و صبوری و تدبیر این وحدتی که شکل گرفته را پایدار پیش ببرند.

دبیر کل جمعیت ایثارگران بیان داشت: خوشبختانه فضای همدلی میان اصولگرایان فضای بسیار خوبی است و من امید بسیاری به وحدت اصولگرایان دارم.

فروزنده قائم مقام جمعیت ایثارگران نیز در این اجلاس گفت: روند تغییرات در شرایط درونی و محیطی نظام جمهوری اسلامی نشان می‌دهد که با انسجام جبهه مخالفین نظام و تلاش برای تصرف بخشی از نهادهای انتخابی، جهت تغییر رفتار و ساختار و حرکت به سمت استحاله و براندازی انقلاب اسلامی شدت گرفته است.

وی افزود:دشمن از طریق حمایت‌های دروغین ازدولت جدید و همراه کردن افکار عمومی به دنبال ساماندهی مجدد سازمان رای و پیروزی در انتخابات خبرگان و مجلس است تا هدف نهایی آنها که، تخطئه و انزوای ارزش‌های اسلامی است را تحقق ببخشند.

فروزنده بیان داشت: نظام سلطه برای پیشبرد اهدافش  از جریان فتنه در داخل حمایت می کند و می خواهد با القای حاکمیت دوگانه نظام را تجزیه و تضعیف نماید. استکبار جهانی حمایت از اصلاح‌طلبان را در دستور کار دارد تا به راحتی به بسط و توسعه نفوذ خود در منطقه بیفزاید.

قائم مقام جمعیت ایثارگران تصریح کرد: نظام سلطه می‌خواهد رفتار نظام اسلامی در موضوعات هسته‌ای، تولید علم، تعلیم و تربیت جوانان و …. را تغییر دهد. این رویکرد را می‌خواهد با شگردهای مختلف از جمله شکل‌گیری حاکمیت دوگانه سامان دهد.

فروزنده بیان داشت: خط دشمنان، جریان فتنه و لیبرال‌ها در عرصه فرهنگی، تلاش در جهت پیاده‌سازی تساهل و تسامح به جای ارزش‌های اسلامی و ملی می‌باشد.

کد N939397

وبگردی