آفتاب

مصری: اختلافات ناشی از کوچک‌بینی‌هاست

مصری: اختلافات ناشی از کوچک‌بینی‌هاست

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی موفقیت هسته‌ای ایران را یک اتفاق خوب برای کشور دانست؛ «چراکه آن‌چه پس از آن در کشور رخ می‌دهد برای مردم مبارک خواهد بود.»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، عبدالرضا مصری در همایش «تجلیل از مدیران پاسخگو» که به مناسبت هفته دولت در کرمانشاه برگزار شد، با بیان این‌که « رسیدن به توافق هسته‌ای کاری بسیار سخت و پیچیده بود»، افزود: تیم مذاکره‌کننده ما به خوبی از عهده این کار برآمد. تمام دنیا میلیون‌ها ساعت برنامه تبلیغاتی ساختند که نتیجه مذاکرات را تفسیر کنند، اما مقام معظم رهبری در نیم ساعت کل برجام را ترسیم کردند و به مردم اطمینان خاطر دادند که برجام منهای نفوذ است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از مدیران پاسخگو گفت: کرمانشاه یک ابتکار جالب داشت و آن این بود که تشکلی مردمی از خدمات دولتمردان تجلیل کند برگزاری همایش‌هایی از این دست زمینه‌ساز همدلی و همزبانی مردم و دولت را فراهم می‌آورد. همه دنیا می‌توانند همزبان شوند و اگر بلد نبودند زبان یکدیگر را یاد بگیرند، اما از همه مهمتر این است که همدل باشیم.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: بسیاری از اختلافاتی که رخ می‌دهد ناشی از کوچک‌بینی‌هاست و اگر از منیت‌ها و خواسته‌های فردی، حزبی، جناحی، صنفی و ... دور شویم بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

وی با اشاره به شرایط اشتغال جوانان کرمانشاه اظهار کرد: مردم کرمانشاه مردمی باوفا و پایبند به عهد و پیمان هستند، جار و جنجال و تظاهر نمی‌کنند و همواره به دنبال همدلی و همزبانی هستند. این استان و مردمش شایسته بهترین‌ها هستند. خوشبختانه در هفته جاری پالایشگاه آناهیتا بعنوان بزرگترین پروژه صنعتی غرب کشور که با سرمایه‌گذاری بزرگی اجرا خواهد شد در کرمانشاه آغاز به کار می‌کند که نوید خوبی برای مردم است.

انتهای پیام

کد N939214

وبگردی