آفتاب
نایب رییس کمیسیون اصل 90:

خلاصه گزارش فساد در فوتبال به صحن علنی مجلس ارجاع می‌شود

خلاصه گزارش فساد در فوتبال به صحن علنی مجلس ارجاع می‌شود

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: موضوع فساد در فوتبال از حدود 2 سال پیش در کمیسیون اصل 90 مطرح شد و کمیسیون نیز با جدیت پیگیر آن است.

داوود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه قزوین، تصریح کرد: بعد از مطرح شدن بحث فساد در فوتبال بین اعضای کمیسیون اصل 90 بررسی این موضوع در جلسه علنی کمیسیون مطرح شد.

محمدی ادامه داد: در همین راستا کمسیون اصل 90 برای پیگیری فساد در فوتبال از بازیکنان، مربیان، مدیران و سرپرستان فعال در این رشته ورزشی به همراه کارشناسان و داوران فوتبال و فعالان رسانه‌ای دعوت به عمل آورد و بعد از نشستی که در این زمینه برگزار شد یک گزارش 80 صفحه‌ای برای بررسی آن در صحن علنی کمیسیون اصل 90 تهیه شد.

وی افزود: بعد از بررسی گزارش 80 صفحه‌ای در کمیسیون نتیجه بر این شد که گزارش به جلسات کمیسیون بازگردانده شود تا خلاصه‌ی آن برای قرائت در صحن علنی مجلس ارائه شود.

نایب رئیس کمسیون اصل 90 در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد:‌ خلاصه گزارش فساد در فوتبال بعد از بررسی مجدد در صحن علنی کمیسیون اصل 90 به رای گیری گذاشته می‌شود و بعد از رای آوردن در کمیسیون اصل 90 برای قرائت به صحن علنی مجلس ارجاع داده خواهد شد.

انتهای پیام

کد N939208

وبگردی