آفتاب
حقیقت‌پور در گفت‌وگو با ایسنا:

به جای حاشیه‌پردازی، متن انقلاب و قانون در کشور اجرایی شود

به جای حاشیه‌پردازی، متن انقلاب و قانون در کشور اجرایی شود

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر لزوم پرهیز تمامی مسوولان از حاشیه‌پردازی گفت: باید با کنار گذاشتن حاشیه‌ها ، آن‌چه به عنوان متن انقلاب و قانون است، اجرایی شود.

منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به بخشی از بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع دولتمردان در مورد نقشه‌های دشمن گفت: مقام معظم رهبری در بیانات گذشته‌شان با اشاراتی در مورد نفوذ دشمن در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، بر لزوم هوشیاری در مورد راه‌های نفوذ دشمن تاکید داشتند، بیانات اخیرشان نیز در همان راستا و لزوم مقابله با نقشه‌های دشمن است.

وی ادامه داد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب،‌ مقامات دولتی، مسوولان در سایر نهادهای کشور همچون مجلس و سایر آحاد مردم باید نسبت به منافذی که احتمال نفوذ دشمن به کشور وجود دارد، حساس باشند؛ شاید یکی از این منافذ برجام و یا سیل هجوم هیات‌های غربی به کشور باشد. بنابراین لازم است بر پایه منافع ملی ممیزی کنیم و منافذ ورودی نفوذ دشمن را با ابزار حفظ منافع ملی و توسعه اقتصادی را بگیریم.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه با اشاره به بخش دیگری از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم وجود وحدت و یکپارچگی گفت: اگر این وحدت وجود نداشت و متفرق بودیم، دشمن می‌توانست از تفرق و شکاف‌های بین ما عبور کند، اکنون نیز می‌توانیم با حفظ انسجام و پوشش دادن همدیگر، راه‌های نفوذ دشمن را ببندیم.

حقیقت‌پور به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در مورد لزوم دوری از حاشیه‌سازی و تشتت‌گرایی گفت: قطعا باید از حاشیه سازی دوری شود، حاشیه‌سازی که مصادیق آن را می‌توان در حرف یکی از معاونان رییس جمهور مبنی بر اینکه برجام دست مایه خوبی برای پیروزی درانتخابات آینده است، دید. این گونه سخنان منجر به ایجاد فضایی برای بیان چنین حرف‌هایی از سوی جناح تند راست و چپ ‌ و در نهایت ورود حاشیه به کشور می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: بیان حرف‌هایی از جنس زیر سوال بردن شورای نگهبان و به دنبال آن بالابردن هزینه مدیریتی کشور یا متهم کردن جناح‌ها به فساد مالی نمونه دیگری از حاشیه‌سازی است که باید از آن جلوگیری کرد؛باید به جای این حاشیه‌پردازی‌ها اجازه داد آن‌چه به عنوان متن انقلاب و قانون است، اجرا شود، دنبال متن برویم و حاشیه را کنار بگذاریم.

انتهای پیام

کد N939135

وبگردی