آفتاب

فعالیت 59 پزشک متخصص در بیمارستان‌های سیستان‌وبلوچستان

فعالیت 59 پزشک متخصص در بیمارستان‌های سیستان‌وبلوچستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در حال حاضر 59 پزشک متخصص در بیمارستان‌های استان به‌صورت مقیم آماده ارائه خدمات هستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه سیستان و بلوچستان، میری در مراسم تجلیل از پزشکان استان بیان کرد: امروز در جامعه ما پزشکان هیچ حقی به جز انجام وظیفه برای خود قائل نیستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در ادامه گفت: در سال‌های اخیر به همت پزشکان همین مرز و بوم و حرکت بسیجی وار آنان در زمینه پیشگیری از بیماری‌ها با استقرار نظام بهداشت درمان، بیمه و طرح تحول سلامت، پزشکان در انجام دقیق این طرح‌ها نقش اساسی را در کاهش بیماری‌ها داشته‌اند.

وی افزود: دولت نگاه ویژه‌ای به بخش بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان دارد.

میری تصریح کرد: با عنایت دولت، در حال حاضر در بیشتر مراکز درمانی استان پزشک ثابت داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در ادامه تصریح کرد: طرح تحول نظام سلامت در سیستان و بلوچستان باعث رضایتمندی 100 درصدی مردم شده است.

همچنین در این مراسم آیت‌الله سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان نیز با اشاره به نقش معنویت در پیشبرد علوم پزشکی تصریح کرد: دانشمند بزرگی مثل بوعلی سینا هر گاه در حل علوم ناتوان می‌ماند وضو می‌ساخت و به خدا توکل می‌کرد تا راه حل مسئله بر او آشکار می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: جایگاه والای پزشک در قالب کلمات و جملات نمی‌گنجد و زمانی کار یک پزشک ارزشمند است که جایگاه والای انسانی را در انجام وظایف خودمان رعایت کنیم و اگر با این نیت باشد قطعا عبادت است.

انتهای پیام

کد N938645

وبگردی