آفتاب
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد:

استان کهگیلویه و بویراحمد از امنیت مطلوبی برخوردار است

استان کهگیلویه و بویراحمد از امنیت مطلوبی برخوردار است

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت که هم اکنون این استان از امنیت مطلوبی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی در مراسم تودیع و معارفه بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد و دادستان مرکز استان اظهار کرد: احیای عدالت موجب حیات زمین است.

وی با بیان اینکه کشورهای اطراف ایران به دلیل نداشتن عدالت به این وضعیت گرفتار شده‌اند، تصریح کرد: در هر جامعه‌ای که عدالت نیست، مرگ و نیستی حاکم می‌شود.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امنیت مهم‌ترین بستر برای اجرای عدالت است و اگر امنیت نباشد اجرای عدالت امکان‌پذیر نیست.

حجت الاسلام مزارعی بر لزوم همکاری همه ارکان نظام برای ایجاد امنیت تاکید کرد و افزود: ایجاد امنیت تنها وظیفه دادگستری، نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی نیست بلکه وظیفه همه دستگاه‌هاست.

وی ادامه داد: هم اکنون در استان کهگیلویه و بویراحمد از امنیت مطلوبی برخوردار هستیم و این محصول همکاری همه اعضای شورای تامین است.

رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ایجاد امنیت اجتماعی و اقتصادی از دغدغه‌های مسئولان قضایی در این استان است. در کهگیلویه و بویراحمد همه حول محور نماینده ولی فقیه در استان دست به دست هم داده‌ایم تا امنیت حداکثری در سطح استان ایجاد شود.

مزارعی اضافه کرد: با این وحدتی که در استان برای اجرای امنیت وجود دارد قول خواهیم داد که در پایان سال استان نمونه‌ای در جهت اجرای امنیت در کشور داشته باشیم.

انتهای پیام

کد N938360

وبگردی