آفتاب
رئیس اتاق بازرگانی ایران در مراسم تجلیل از میرمحمد صادقی:

میرمحمد صادقی در فعالیت‌های خیریه و اجتماعی همواره فعال بوده‌ است

میرمحمد صادقی در فعالیت‌های خیریه و اجتماعی همواره فعال بوده‌ است

رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: حاج آقا میرمحمد صادقی در کنار موفقیت در فعالیت‌های اقتصادی در زمینه فعالیت‌های اجتماعی و امور خیریه همواره فعال بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محسن جلال‌پور طی سخنانی در مراسم نکوداشت علاءمیرمحمد صادقی از فعالان باسابقه اقتصادی و بخش خصوصی که عصر شنبه در اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، اظهار کرد: آنچه امروز ما را دور یکدیگر جمع کرده است، تجلیل از بزرگ‌مردی است که از دهه 20 پا به عرصه اقتصادی گذاشته است.

وی افزود: حاج آقامیرمحمد صادقی فردی است که 70 سال صادقانه در عرصه فعالیت‌های اقتصادی موفقیت‌های زیادی به دست آورده است. ایشان فردی است که در کنار فعالیت‌های اقتصادی، در فعالیت‌های اجتماعی چیزی کم نگذاشته‌اند و همچنین در فعالیت‌های خیریه آثار بزرگی از خود بر جای گذاشته‌اند.

رئیس اتاق بازرگانی ایران ادامه داد: آقای میرمحمد صادقی فردی هستند که با احساس مسئولیت در سالیان گذشته الگوی خوبی را به ما ارائه کرده‌اند. مطمئنا نگاه به این الگو برای فعالان اقتصادی حرکت در مسیری درست است، مسیری که هم اخلاق و هم فعالیت خیریه و همچنین مسئولیت اجتماعی را یک‌جا جمع کرده است و الگویی چون حاج آقامیرمحمد صادقی را به ما معرفی می‌کند.

وی با اشاره به برنامه‌های اتاق بازرگانی برای تقدیر از فعالان اقتصادی پیشکسوت، گفت: اتاق بازرگانی ایران در دوران جدید، شورای عالی پیشکسوتان را تشکیل داده است که مسئولیت این شورا به عهده حاج آقامیرمحمد صادقی است و همچنین یکی از وظایف اصلی شورای پیشکسوتان، تشکیل چنین جلسات و مراسمی برای تجلیل از پیشکسوتان عرصه اقتصادی است.

جلال‌پور اضافه کرد: شورای عالی پیشکسوتان جمعی از بزرگان صنعت و بخش‌های اقتصادی را دور هم جمع کرده است تا راه را برای فعالیت‌های اقتصادی باز کند.

انتهای پیام

کد N938343

وبگردی