آفتاب
گزارش تمرین تیم ملی فوتبال؛

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران با توپ تنیس تمرین کرد

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران با توپ تنیس تمرین کرد

تمرین عصر شنبه تیم ملی فوتبال در شرایطی برگزار شد که دروازه‌بان این تیم با توپ تنیس کار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تمرین عصر روز شنبه تیم ملی از ساعت ۱۷:۳۰ در زمین شماره یک کمپ تیم ملی برگزار شد.  در تمرین امروز مارکار آقاجانیان با تعدادی از خبرنگاران در خصوص دیدار روز گذشته ستارگان ایران و ستارگان دنیا صحبت کرد و اعتقاد داشت اگر ستارگان ایران تمرینات بیشتری را انجام می دادند، قطعا مقابل ستارگان دنیا شکست نمی‌خوردند.

* در ابتدای تمرین بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز تیم ملی بدن‌های خود را با دویدن گرم کرده سپس کار با توپ را آغاز کردند و در آیتم بعدی در سه گروه به بازی آقاوسط پرداختند و در بخش بعدی تمرین کی روش با قراردادن ۶ دروازه کوچک یک فوتبال درون تیمی را برای بازیکنان مقرر کرد و از آنان خواست که با فشار و پرس تیم حریف دروازه های کوچک را گلباران کنند.

* علیرضا بیرانوند زیر نظر مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی با توپ تنیس تمرین کرد و با گرفتن تعداد بیشماری از این توپ‌ها تشویق مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی را به همراه داشت.

* در بخش پایانی تمرین بازیکنان در نیمی از زمین یک فوتبال درون تیمی را برگزار کردند که کی‌روش لحظه به لحظه بازی را قطع و با جوان‌ترهای تیم صحبت کرده و نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می کرد.

* تمرین تیم ملی در روزهای یکشنبه و دوشنبه در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

* تمرین تیم ملی فوتبال ایران در ساعت ۱۹:۲۰ به پایان رسید و این تیم فردا تمریناتش را جهت دیدار مقابل تیم ملی گوام در زمین شماره یک آزادی برگزار خواهد کرد.

* تیم ملی فوتبال ایران عصر روز پنجشنبه دوازدهم شهریور ماه و از ساعت ۱۹:۰۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی گوام خواهد رفت.

کد N938300

وبگردی