آفتاب
معاون استاندار مطرح کرد

شتاب روند توسعه کهگیلویه و بویراحمد با جذب سرمایه‌گذاران خصوصی

شتاب روند توسعه کهگیلویه و بویراحمد با جذب سرمایه‌گذاران خصوصی

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار جذب سرمایه‌گذاران خصوصی در استان شد و گفت: تا وقتی که زمینه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان را آماده نکنیم مشکلات اشتغال این استان حل نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه کهگیلویه و بویراحمد، فتاح محمدی در جمع خبرنگارن در دهدشت با اشاره به تلاش دشمن نسبت به فرهنگ و آموزه‌های دینی کشورمان خواستار هوشیاری جوانان و مردم و مسئولان جهت ارتقاء فرهنگ اسلامی شد.

وی با اشاره به حضور همه جانبه مردم در ایام عاشورای حسینی به تشریح فرهنگ عاشورا در جامعه پرداخت و اظهار کرد: هر جایی که مردم حضور پیدا کردند آسیب نخواهیم خورد و توجه کردن به آموزه‌های دینی سعادت انسان‌ها را به دنبال خواهد داشت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد کرامت انسانی را در لوای فرامین الهی دانست و گفت: امروز دموکراسی غربی پاسخگوی کرامت انسانی نخواهد بود.

محمدی با بیان اینکه دولت به تنهایی نمی‌تواند از فرهنگ غنی اسلام دفاع کند، خواستار همکاری مردم با مدیران و مسئولان در جهت ارتقا و احیاء فرهنگ اسلامی در جامعه شد.

وی در ادامه ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر خواستار الگو گرفتن و سیره مدیریتی این دو شهید بزرگوار از همه مسئولان در نظام جمهوری اسلامی شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در هفته دولت امسال 206 پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی شد که از این تعداد 176 پروژه عمرانی و 35 پروژه اقتصادی است.

محمدی خواستار جذب سرمایه‌گذار خصوصی در استان شد و گفت: تا وقتی که زمینه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان را آماده نکنیم مشکلات اشتغال این استان حل نخواهد شد.

وی ادامه داد: از 176 پروژه عمرانی 148 پروژه افتتاحی و 23 پروژه کلنگ‌زنی بود.

محمدی با اشاره به سیاست دولت نسبت به تمام کردن پروژه‌های نیمه‌تمام گفت: امسال کمتر از 30 درصد پروژه کلنگ‌زنی داشتیم و سعی بر این بود که پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام بالای 70 تا 80 درصد را به اتمام برسانیم که مردم نتیجه فعالیت‌های دولت را به عینه مشاهده کنند و از آن بهره ببرند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد سرجمع کل اعتبارت پروژه‌هایی که در سال 93 و ورود به سال 94 کلنگ‌زنی و افتتاح شد را 178 میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: از این میزان 40 میلیارد تومان اعتبارت بخش خصوصی، 125 میلیارد تومان پروژه‌های عمرانی افتتاحی و 13 میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی کلنگ زنی اختصاص داده شد.

وی کل اعتبارت استان در سال 93 را در تمام برنامه‌ها از جمله نفت، ماده 180، پروژه های ملی و استانی را 360 میلیارد تومان عنوان و اضافه کرد: این در حالی است که این میزان در سال 94 به 640 میلیون رسیده است و این بیانگر تلاش و دغدغه مسئولان و نمایندگان استان نسبت به جذب اعتبارت در استان را می‌رساند.

انتهای پیام

کد N937956

وبگردی