آفتاب
/دولت یازدهم، استقلال، عزت، غرور ملی/

جعفرزاده: منتقدان داخلی با دولت بی‌رحمانه برخورد نکنند

جعفرزاده: منتقدان داخلی با دولت بی‌رحمانه برخورد نکنند

یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با ارزیابی مثبت از عملکرد دولت یازدهم گفت که این دولت همچنان که توانسته برای سیاست خارجی تدبیر کند، ان‌شاءالله در عرصه سیاست داخلی هم موفقیت‌هایی خواهد داشت.

غلامعلی جعفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ارزیابی عملکرد دولت، گفت: ارزیابی عملکرد دولت باید متناسب با امکانات و منابعی باشد که در اختیار دولت بوده است. با توجه به اینکه نفت را زیر 40 دلار می‌فروشند، هم دچار تحریم ناجوانمردانه خارجی‌ها بودند و هم حمله نادوستانه دوستان ما در داخل که هر لحظه عرصه را بر آنها تنگ می‌کردند در مجموع من فکر می‌کنم معدل نمراتشان خوب است.

وی افزود: البته دولت باید نقدپذیری خود را بیشتر کند و در راستای منویات رهبر حرکت کند. آقایان در داخل هم خیلی نباید بی‌رحمانه با دولت برخورد کنند. اینکه هر چیزی را بزرگ کنند، روی آن مانور بدهند به صلاح و مصلحت نظام نیست.

نماینده مردم رشت در مجلس در مجموع عملکرد دولت را مثبت توصیف کرد و خاطرنشان کرد: همین که دولت عاقلی است،‌ مدبرانه عمل می‌کند و توانست برای سیاست خارجی تدبیری کند، ان‌شاءالله در سیاست داخلی هم موفقیت‌هایی را شاهد خواهیم. بود.

جعفرزاده درباره برخی انتقادها به دولت نیز گفت: منتقدان دولت به چند دسته تقسیم می‌شوند، عده‌ای منتقد نیستند و از اول شمشیر را از رو بسته‌اند. حرف آنها خیلی قابل توجه نیست. چون قرار است از هر چیزی ایراد بگیرند.

وی ادامه داد: در سیاست خارجی عمده مشکل ما این بود که ایجاد تنش بی‌خود و بی‌جهتی را با حرف‌های نسنجیده و کارهای نپسندیده داشتیم که همه منجر به این شد که کشور در برخی عرصه‌ها و با برخی کشورها دچار مشکل شود. طبعاً برای دولت اولویت داشت که این مشکل مهم را حل کند.

این نماینده مجلس در پایان اظهار کرد: وقتی این مشکل (مشکلات سیاست خارجی)‌ حل شود بخشی از مسائل داخلی هم حل می‌شود و مسائل داخلی هم که حل شود تلطیف بین مجموع گروه‌ها و احزابی ایجاد می‌کند که دلشان برای مملکت می‌سوزد. عده‌ای هم هستند که دلشان نمی‌سوزد بلکه منافعشان در خطر افتاده و به خاطر همین اینطور رفتار می‌کنند.

انتهای پیام

کد N937515

وبگردی