آفتاب
معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری:

اساس اقتصادمقاومتی اتکا به امکانات داخلی است

اساس اقتصادمقاومتی اتکا به امکانات داخلی است

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری با اشاره به کاربرد امکانات در راستای اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: دولت همواره به همراهی و وحدت مردم، ولایت فقیه، فرهیختگانی که برای توسعه این ملت تلاش کردند و مجموعه امکانات مادی موجود تکیه دارد.

‌به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قزوین، مرتضی بانک معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری که به مناسبت هفته دولت پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر قزوین سخنرانی می‌کرد، اظهار کرد: اساس اقتصاد مقاومتی نیز همین است که بتوانیم با اتکا به امکانات داخلی فضای رشد و توسعه را برای کشور فراهم کنیم.

وی افزود: در این راستا دولت سعی کرده تکیه بودجه را از روی نفت به امکانات داخلی سوق دهد و برای این هدف بخش خصوصی از توانایی بسیاری برخوردار است.

وی به خدمات دولت در زمینه‌هایی همچون افزایش خرید تضمینی گندم، صادرات موادغذایی، تخصیص اعتبار به طرح‌های آبرسانی و گازرسانی به مناطق محروم اشاره کرد.

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری در سخنان خود به پیشرفت فیزیکی در ساخت مسکن مهر اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر 74 هزار مسکن مهر در مرحله افتتاح قرار دارد و این امر گویای گام‌های دولت در کمک به اقشار کم درآمد جامعه و محرومیت‌زدایی است.

وی در ادامه از ایثارگران با عنوان پیشگامان سعادت یاد کرد و گفت: طرح‌هایی برای رفاه حال جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس توسط دولت تصویب شده است و ما باید بکوشیم در خصوص قدردانی از کسانی که هستی خود را برای اعتلای نظام اسلامی فدا کرده‌اند تلاش کنیم و هیچ غفلتی نیز در این امر پذیرفته نیست.

بانک در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: در این مذاکرات اگر تواققی صورت بگیرد و تحریم‌ها برداشته شود قطعا شاهد اقداماتی راهگشا از سوی دولت خواهیم بود.

معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم از تمام امکانات برای تامین منافع ملی کشور بهره‌برداری کنیم و بدون عقب نشینی در فعالیت‌های هسته‌ای بر اساس اهداف نظام و سیاست‌های رهبری گام برداریم.

انتهای پیام

کد N936901

وبگردی