آفتاب
/دولت یازدهم؛ استقلال، عزت، غرور ملی/

قلعه فلک الافلاک، گل سرسبد ظرفیت‌های گردشگری

قلعه فلک الافلاک، گل سرسبد ظرفیت‌های گردشگری

معاون اجرایی رئیس جمهور، ظرفیت‌های گردشگری را فرصت‌های مطلوب توسعه لرستان برشمرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، محمد شریعتمداری در مراسم آغاز عملیات اجرایی هتل ۴ ستاره پارسیان خرم‎آباد، گفت: لرستان دارای ظرفیت‌های گرشگری مطلوب و منحصر به فردی بوده که فرصت مطلوبی برای توسعه استان هستند.

وی از قلعه فلک الافلاک به عنوان گل سرسبد ظرفیت‌های گردشگری یاد کرد و ادامه داد: آثار تاریخی فراوان در کنار این قلعه، چشمه‎سارهای زیبا، جنگل‌های فراوان و آثار فرهنگی بسیار می‌تواند لرستان را به مقصد گردشگران تبدیل کند.

شریعتمداری بر ایجاد زیرساخت‎های مورد نیاز در راستای جذب گردشگران تاکید کرد و یادآور شد: توسعه ظرفیت‌های فرودگاهی گام موثری در جهت توسعه لرستان است که در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است.

این مقام مسئول در ادامه گفت: با وجود این‌که دولت دو هزار میلیاد ریال برای تکمیل چهارخطه‌های استان به سند بودجه لرستان بدهکار است، اما روند ساخت و ساز در محورهای مواصلاتی استان باشتاب قابل قبولی در حال انجام است.

وی با بیان این‌که روند اجرای طرح‎های راه آهن در لرستان مطلوب است، افزود: متاسفانه با وجود پتانسیل‌های زیادی که در لرستان وجود دارد، تا رسیدن به نقطه مطلوب در این استان فاصله وجود دارد. با این وجود کاروان توسعه لرستان از آغاز کار دولت یازدهم و استاندار جدید کار خود را شروع کرده و تاکنون دستاوردهای قابل توجهی نیز به دنبال داشته است.

این مقام مسئول افزود: لرستان مردمی مهمان‎نواز و خونگرم دارد که همواره در راه انقلاب و امام جانفشانی کرده‌اند و حق آن‌ها ارائه خدمات بیش از این است.

انتهای پیام

کد N936788

وبگردی