آفتاب
امام جمعه بجنورد:

مواظب باشیم سفارت انگلیس جاسوس خانه نشود

مواظب باشیم سفارت انگلیس جاسوس خانه نشود

امام جمعه بجنورد تاکید کرد: باید مواظب باشیم تا سفارت خانه انگلیس در ایران به جاسوس خانه تبدیل نشود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلیمن یعقوبی در نماز سیاسی و عبادی جمعه افزود: لزومی ندارد در خط اول ارتباطات با کسی ارتباط برقرار شود که دشمنی آن بر هیچ کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به اینکه باید از حضور انگلیس در ایران مواظبت کنیم، ادامه داد: انگلیس دلال آمریکا است و حضور انگلیس به معنای حضور آمریکا است، بنابراین در کنار شعار مرگ بر آمریکا، شعار مرگ بر انگلیس نباید فراموش شود.

یعقوبی با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با هیات دولت، اظهار کرد:در این دیدار معظم له به تعدادی از اقدامات خوب انجام شده توسط دولت اشاره کرده اند که یکی از آن ها موضوع هسته ای بوده است که بالاخره این بحث به جایی رسید هر چند که هنوز قطعی نشده است.

وی بیان کرد: اینکه طی مذاکرات، قدرت ایران به ابرقدرت ها نشان داده شد کار بسیار بزرگی بوده است.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: ما توانایی ساخت بمب اتم را داریم اما فتوای رهبرمان مبنی بر اینکه ساخت بمب اتم حرام است، برای ما از هر چیزی بالاتر است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب کاهش تورم و آرامش نسبی در بازار را از دیگر اقدامات خوبی ذکر کرد که در این دولت اتفاق افتاد، توضیح داد: طرح تحول سلامت از دیگر اقدامات خوب شده در این دولت بوده است.

یعقوبی خاطرنشان کرد: همچنین معظم له گشایش اقتصادی و ارتقای فرهنگ دینی را از دیگر مواردی ذکر کردند که این دولت باید در دستور کار خود قرار دهد.

وی گفت: اقتصاد مقاومتی دوای درد این کشور است و با نفتی که قیمت آن هر روز کاهش می یابد نمی توان کشور را مدیریت کرد.

امام جمعه بجنورد با اشاره به روز بانکداری اسلامی افزود: امیدورایم روزی فرا رسد که ربا و راب خواری که بدترین مورد در اسلام است از کشور ما رخت بربندد.

انتهای پیام

کد N936753

وبگردی