آفتاب
حجت‌الاسلام شیرازی در گفتگو با مهر:

مسئولان مراقب نفوذی‌های دشمن باشند/ روشنگری بهترین راه مقابله

مسئولان مراقب نفوذی‌های دشمن باشند/ روشنگری بهترین راه مقابله

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با بیان اینکه مسئولان باید مراقب نفوذی های دشمن باشند گفت: با دشمن نمی شود آشتی کرد لذا نیروی های انقلابی کشور باید توجه کنند که در این مسیر دچار اختلاف نشوند.

حجت‌الاسلام علی شیرازی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در مورد ضرورت جلوگیری از نفوذ آمریکا در ایران و منطقه اظهار داشت: بیش از ۷۰ سال است که آمریکا با ما دشمنی دارد و از ابتدای انقلاب تاکنون در برخی مباحث حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری اجازه مذاکره با آمریکا را داده‌اند.

وی با تاکید براینکه ما در هیچ موضوعی به آمریکا اعتماد کامل نداشته و نداریم، گفت: آمریکایی ها همواره به دنبال این بوده اند که حاکمیت خود را بر ایران برگردانند؛ هدف آمریکایی ها خدمت به ملت ایران و جمهوری اسلامی نیست بلکه بازگشت طاغوت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه ادامه داد: آمریکا به دنبال آسیب زدن به کشور ایران است و رهبری همواره روی این مساله تاکید دارند که آمریکا دشمن ما است و هیچ اعتمادی به دشمن نمی شود کرد و اگر هم برخی مواقع مباحثی را دنبال می کنند، می خواهند به اهداف خاصی برسند و دشمنی های آمریکا روشن شود.

شیرازی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید دارند که آمریکا به دنبال دشمنی و نفوذ است، خاطرنشان کرد: برنامه آمریکایی ها از مذاکره، نفوذ در کشور ما است.

وی تصریح کرد: آنها می خواهند در ارکان حاکمیت افرادی را جای دهند که حاکمیت ملی ما را دچار تزلزل کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه نفوذ آمریکا در ارکان حاکمیت در داخل ایران و کشورهای منطقه با هم تفاوت ندارد، اضافه کرد: آنها می خواهند یک ضربه اساسی به نظام و امت اسلامی بزنند.

شیرازی اذعان کرد: کشمکش هایی که امروز در سوریه، عراق و لبنان می بینید همه بحث بر سر این است که دشمنان ما تلاش می کنند کسانی در این کشورها رئیس جمهور و یا نخست وزیر شوند که بتوانند اهداف آنان را در کشورشان پیاده کنند.

وی اظهار داشت: در سال ۸۸ هم شاهد بودیم آمریکایی ها از طریق افرادی به دنبال نفوذ در کشور بودند و همین حرکت در انتخابات پیش رو و انتخابات سایر کشورها نیز جریان دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه افزود: حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب اشاره کردند که دشمن از طریق انتخابات می خواهد به داخل کشور نفوذ کند و شاهد هستیم که همین حرکت را در سایر کشورها نیز دنبال می کند.

روشنگری بهترین راه برای جلوگیری از نفوذ به ساختار حاکمیت است

شیرازی تصریح کرد: با روشنگری و توجه دادن مسئولین به این نکات، باید طراحی های دشمن را برای دیگران تبیین کرد و آنچه در گذشته انجام دادند را برای نسل امروز روشن کنیم. قطعا روشنگری بهترین راه برای جلوگیری از نفوذ دادن افراد به ساختار حاکمیت در داخل کشور و مقابله با آمریکا است.

وی با بیان اینکه بارها حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری بیان کردند که دشمن در حال اختلاف اندازی بین مسئولین است، گفت: مسئولین باید حواس خود را جمع کنند که برخی از افراد در برخی جاها نفوذ داده شده اند لذا بین خودی و غیرخودی باید فرق گذاشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه اذعان کرد: با دشمن و نفوذی نمی شود آشتی کرد و نیروی های انقلابی باید توجه کنند که در این مسیر دچار اختلاف نشوند و مشکلات جدی به وجود نیاید.

شیرازی بهترین راه برای پیروزی در منطقه را روشنگری دانست و افزود: با روشنگری باید اهداف دشمن را تبیین چهره کسانی که در دام دشمن افتاده اند را به مردم معرفی کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه خاطرنشان کرد: یکی از مباحث اختلافی این است که حقیقت اسلام ناب را هنوز برخی نشناخته‌اند و اگر این اسلام به طور روشن و حقیقت قرآنی حج تبیین شود، مباحث برای جهانیان روشن خواهد شد و نسل جوان امروز جهان در دام دشمن گرفتار نمی شود.

کد N936605

وبگردی