آفتاب

نماینده بابل : دولت بیش از پیش عزم خود را جزم تحقق فرامین رهبری کند

نماینده بابل : دولت بیش از پیش عزم خود را جزم تحقق فرامین رهبری کند

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با هیأت دولت کلید واژه های مهمی را در حوزه های مختلف مخصوصا در حوزه اقتصاد مقاومتی ، فرهنگی و اخلاقی بیان کردند.

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناصری در ارزیابی سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با هیات دولت به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا) گفت: همانطور که در رفتار دولت مشخص است ،عزم دولتمردان بیش از پیش باید جزم یافتن سازوکارهایی جهت پیاده کردن فرامین رهبری در حوزه های هسته‌ای ، اقتصادی و فرهنگی باشد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر توجه مسولان به کلید واژه ها و محورهای مدنظر رهبری ، افزود:‌مجلس شورای اسلامی قوانین خوبی را برای خروج تولید از رکود و رفع موانع سرمایه گذاری و تولید به تصویب رسانده است که باید توسط دستگاه های اجرایی به اجرا درآید. کشور امروز نیاز به نظریه پردازی ندارد بلکه باید آرمانهای امام و رهبری و قوانین مصوب کشور اجرایی شود. این مسائل جزو بدیهیات است و نیاز به توضیح و نقد و نظر بیشتری ندارد.

وی متذکر شد: دشمنان به شیوه های مختلف و با ماسک‌های متنوع دنبال نفوذ در لایه های اجتماعی از بالاترین سطح مسئولان تا بین مردم عادی هستند. آنان در پس استحاله فرهنگی هستند، به ویژه آنکه امروز توافق هسته‌ای انجام گرفته است .

نماینده مردم بابل در مجلس اظهارکرد:‌دشمنان قسم خورده انقلاب در تلاش هستند ترکیب مجلس دهم را به گونه ای شکل دهند که اعتقادی به جمهوری اسلامی در این مجلس وجود نداشته باشد. البته رهبر هوشمند و مقتدر اجازه تعبیر چنین خوابی را به دشمنان نمی دهند.

انتهای پیام

کد N936577

وبگردی