آفتاب
با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب

نماینده سبزوار: مقام معظم رهبری به زیبایی از اقدامات دولت قدردانی کردند

نماینده سبزوار: مقام معظم رهبری به زیبایی از اقدامات دولت قدردانی کردند

نماینده مردم سبزوار گفت: باید مراقب بود فرصت برجام به تهدید مبدل نشود . نباید اجازه داد بازار مصرف بیش از گذشته به بازار مصرف کالاهای خارجی تبدیل شود.

رمضانعلی سبحانی فر در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا) گفت:‌ مقام معظم رهبری چه زیبا از اقدامات دولت در ایجاد ثبات اقتصادی ، مهار تورم ، بخش سلامت و توافق هسته‌ای قدردانی کردند و البته رهنمودهایی نیز برای رونق بخشی به اقتصاد و توجه به نیات و رفتار های زیاده خواهانه دشمنان کشور داشتند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس دامن نزدن به مسائل حاشیه ای در سال منتهی به انتخابات مجلس را مورد اشاره قرار داد و افزود:‌ برگزاری انتخابات مجلس در فضای آرام سیاسی و توجه به اقتصاد مقاومتی و اشتغال در چارچوب توافق نامه هسته‌ای از جمله ریزبینی های مقام معظم رهبری در این دیدار بود تا از فرصت های پس از لغو تحریم ها به بهترین شکل استفاده شود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس استقبال سرمایه گذاران خارجی از برجام را قابل توجه دانست و افزود: باید با برنامه ریزی درست سرمایه گذاران خارجی را به بخش های مولد اقتصاد هدایت کرد تا اشتغال و رشد اقتصادی بهتری عاید کشور شود. باید مراقب بود فرصت برجام به تهدید مبدل نشود. نباید اجازه دهیم که کشور بیش از گذشته به بازار مصرف کالاهای خارجی مبدل شود.

انتهای پیام

کد N936334

وبگردی