آفتاب
فرمانده نیروی انتظامی:

خانواده، كارگاه انسان سازی و محور توسعه در جامعه است

خانواده، كارگاه انسان سازی و محور توسعه در جامعه است

فرمانده نیروی انتظامی بر ضرورت توجه و اهتمام جدی به خانواده تاكید كرد و گفت: خانواده، كارگاه انسان سازی و محور توسعه و پیشرفت در جامعه است .

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین اشتری در گردهمایی فرماندهان عالی رتبه نیروی انتظامی كه در مشهد برگزار شد، گفت:‌ از این كه همزمان با میلاد با سعادت آقا علی ابن موسی الرضا (ع) توفیق زیارت حرم مطهر رضوی را پیدا كرده ایم و به مشهد مقدس مشرف شده ایم بسیار خرسند و خدا را شكر گزاریم كه در جوار بارگاه ملكوتی ثامن الحجج چنین فرصت مغتنمی نصیب مان شده است.

فرمانده ناجا افزود: تلاش فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی در سال گذشته برای تولید و تحكیم امنیت عمومی و به خصوص فعالیت های صورت گفته در ایام نوروز و ۵ ماهه گذشته بسیار تحسین برانگیز است كه جای تقدیر و تشكر دارد.

وی كه در جمع خانواده فرماندهان ارشد ناجا سخن می گفت، افزود: خانواده، كارگاه انسان سازی و محور توسعه و پیشرفت در جامعه است و توجه به این كانون عاطفی می تواند جامعه ما را از بسیاری آسیب ها ، ناهنجاری ها و ناملایمات مصون بدارد.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: یكی از مسائلی كه جامعه امروز ما بیش از هر زمان دیگری به آن نیاز دارد توجه به فرزندان است و این موضوع در تاكیدات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم كل قوا، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) نیز مورد تاكید قرار گرفته كه به خانواده توجه كنید.

وی به فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی كشور تاكید كرد: به خانواده های خود و به خصوص فرزندان تان توجه كنید و از این فرصت با هم بودن بیشترین بهره را ببرید.

فرمانده ناجا به شبیخون فرهنگی كه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر آن تاكید بسیاری داشته اند، اشاره كرد و گفت: این تاكیدات و رهنمودهای سازنده، چراغ راه سعادت و خوشبختی را برای ما روشن می كنند و نباید از كنار آن ساده بگذریم چرا كه اگر به نیازهای عاطفی و نیازهای مالی اولیه فرزندان خود توجه كنیم و علمی و آگاهانه شیوه های صحیح فرزند پروری را مد نظر داشته باشیم، می توانیم در كنار نیازهای مادی و همچنین نیازهای معنوی و روحی به خانواده و حتی اطرافیان خود كمك كنیم و این وظیفه خطیری است كه در صیانت از خانواده و رسیدن به سبك زندگی اسلامی ما را هدایت خواهد کرد.

وی در خصوص توسعه و تحكیم امنیت عمومی، گفت: ما به دنبال ابتكار عمل و روز آمدی هستیم تا بتوانیم امنیت و ‌آسایش مردم را كارآمد سازیم و این وظیفه ای است كه نباید از آن غافل شویم.

فرمانده ناجا در خاتمه با تشكر ویژه از خانواده فرماندهان و مسئولان انتظامی كشور كه نقش مهم و سازنده ای در پیشبرد ماموریت های ناجا دارند گفت: از خانواده های فرماندهان عالی و مسئولان انتظامی انتظار داریم پلیس را در انجام ماموریت های پیچیده و خاص خود پشتیبانی كنند. 

کد N935783

وبگردی