آفتاب

تلاش رسمی بوش پسر برای روانه کردن برادرش به کاخ سفید

تلاش رسمی بوش پسر برای روانه کردن برادرش به کاخ سفید

جرج دبلیو. بوش رئیس جمهوری پیشین آمریکا که از طرق مختلف در حال جمع آوری حمایت مالی برای برادرش است، مدعی است جب می تواند رئیس جمهور بزرگی شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پولیتیک، جرج دبلیو بوش رئیس جمهوری پیشین آمریکا با یک ناهار تبلیغاتی به تیتر اصلی رسانه های آمریکا تبدیل شده است. بوش پسر اعلام کرده می خواهد با این ناهار تبلیغاتی که قرار است در چهاردمین سالگرد حادثه یازده سپتامبر برگزار شود، برای برادرش «جب» اسپانسر مالی دست و پا کند.

بوش پسر که تا کنون به طور رسمی برای برادرش تبلیغ نکرده است، با این مراسم تبلیغاتی برای اولین بار طی سال های خداحافظی اش از کاخ سفید، به دنیای سیاست باز می گردد. در همین رابطه «فدی فورد» یک سخنگوی دوران ریاست جمهوری بوش به رسانه ها گفته هیچ موضوع محرمانه ای در تبلیغ و ورود جب بوش برای ریاست جمهوری آینده وجود ندارد.

وی با این حال تاکید کرده هنوز اظهارنظر درباره ورود بوش به دنیای سیاست کمی زود به نظر می رسد. در همین حال جورج بوش مدعی شده که به ورود برادرش به عرصه سیاسی افتخار می کند و تمام تلاش خود را در این زمینه خواهد کرد.

بر این اساس قرار بود این ناهار تبلیغاتی روز ۸ سپتامبر برگزار شود که به ۱۰ سپتامبر موکول شده است. این مراسم به بهانه یادبود حادثه یازده سپتامبر که در زمان ریاست جمهوری جرج بوش اتفاق افتاد برگزار می شود.

گفتنی است هفته گذشته برادر فرماندار سابق فلوریدا از اسپانسرها برای حمایت از وی در عرصه سیاسی رایانامه ای ارسال کرده و در آن نوشته بود: من چنین درخواستی را به ندرت مطرح می کنم ولی می خواهم از حمایت شما از برادرم، جب مطمئن شوم.

بوش در این پیام به حامیان مالی احتمالی نوشته بود: برادرم رئیس جمهور بزرگی خواهد شد و آینده درخشانی برای او می بینم، از این رو می توان به آینده آمریکا با وجود او اطمینان داشت. 

کد N935516

وبگردی