آفتاب

رضایی:دندان های اسرائیل را در دهانش خرد می کنیم/توصیه ای که رهبری پیش از تحریم ها کردند

رضایی:دندان های اسرائیل را در دهانش خرد می کنیم/توصیه ای که رهبری پیش از تحریم ها کردند

پایگاه اطلاع رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت:

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادواره "شهیدان شاخص قشر بسیج کارمندان کشور" به تجلیل از شهیدان رجایی و باهنر و شهید غلامعلی نیکخواه و شهدای بسیج وزارتخانه ها و ادارات کشور پرداخت و گفت: نتیجه افکار واعتقادات لیبرال‌ها ومرتجعین توقف پیشرفت ملت ایران است.
رضایی به دوران های دشمنی وکارشکنی های غرب علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: آمریکا طی هفتاد سال اخیر ده ها برنامه علیه ملت ایران را به اجرا در آورده است ، که برخی از روسای جمهوری آمریکا به تعدادی از آنها اشاره کرده اند. کلینتون به کودتا علیه دولت ملی ایران و اوباما به حمایتهای امریکا از صدام حسین اشاره کرده است.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با برشمردن اقدامات خصمانه آمریکا در قبل از انقلاب اسلامی علیه ملت ایران به کودتا علیه دولت ملی مصدق و حمایت از سرکوب نهضت پانزده خرداد و تلاش برای کودتا در جریان انقلاب اسلامی با فرستادن ژنرال هایزر به ایران اشاره کرد و در تشریح اقدامات خصمانه ودشمنی های آمریکا علیه ملت ایران پس از انقلاب اسلامی به حمایت آمریکا از ضد انقلابیون ایران در جریان نا امنی ها وترورها وانفجارات سالهای اول انقلاب ، حمایت آمریکا از جنگ وتجاوز ارتش بعثی به سرزمین ایران اسلامی، بی محلی وبی توجهی به اقدامات تنش زدایی دولت های سازندگی واصلاحات و توهین وافترا وتهدید ایران در دوران بوش و اعمال تحریمهای ظالمانه طی پنج سال اخیر اشاره کرد.
رضایی افزود: ممکن است عده ای بگویند که آمریکا به اشتباهات خودش پی برده ومی خواهد دوستی کند ما می گوییم دوستی علایمی دارد.آیا آمریکا حاضر است این علایم را از خودش نشان دهد؟آیا حاضر است ، دست از دخالت در امور داخلی ایران بردارد و دست از نفوذ و تلاش برای انحراف شعارهای مردم بکشد. آیا حاضر است تحریمها را کاملا بردارند و مانع کشورهای دیگر برای تجارت و سرمایه گذاری با ایران نشوند و دست به تحریمهای جدید نزنند؟ یک علامت دیگر این است که آمریکا مانع گسترش توان دفاعی وتقویت امنیت ما نشوند مانع موشک سازی وتقویت بنیه دفاعی ما نگردند. همچنین دارایی های مارا در آمریکا ازاد کنند.
وی در ادامه با اشاره به رفتار شناسی آمریکا گفت: اگر این کشور به دنبال بهبود شرایط خود در منطقه است بایستی با ملتهای منطقه مثل عراق وسوریه و لبنان دشمنی نکند و خصمانه درگیر نشود.
وی در ادامه گفت: اگر اسراییل حماقت کند و بخواهد به ایران حمله کند البته ما دندانهای اسراییل را در دهان او خرد خواهیم کرد و اما آیا در چنین شرایطی آمریکا از اسراییل حمایت نخواهد کرد و روبروی ما در جنگ نخواهد ایستاد؟ آمریکا اگر راست می گوید بیاید این شرایط را اعلان کند وبگوید من می خواهم از گذشته ام فاصله بگیرم. ولی اگر آمریکا تحریم‌ها را کاملا بر ندارد و مانع تقویت بنیه دفاعی ما بشود و دست از دخالت در امور داخلی ما برندارد پس آمریکا نمی خواهد با ملت ایران دوستی کند .آمریکا در دوران شاه با ملت ایران دوستی نکرد و در سال 32 کودتا کرد حالا آیا در دوران نظام جمهوری اسلامی می خواهد دوستی کند. هیهات من الفریب و هیهات من الساده اندیشی .
سردار رضایی افزود : اگر امثال من به سپاه پاسداران بر می گردیم، معنای آن این است که همه ما تا آخرین قطره خون آماده دفاع از ارزشهای انقلاب هستیم.
رضایی افزود: دوران تعامل یکطرفه با غرب درایران به پایان رسیده است. من می خواهم بار دیگر به غربیها بگویم خواب وخیال دوران قاجار وپهلوی را از سر خود بیرون کنید دولت وملت ایران از شما یک رابطه برابر وهمراه با احترام می خواهند مردم ایران حاضر نیستند راه امام وشهدا را ازدست بدهند بخاطر شما سکوت کنند ودر مقابل ظلم وتجاوز شما ودوستانتان در منطقه خاموش باشند مردم ایران حاضر نیستند ثروتهای ملی خودرا در مقابل کالاهای مصرفی شما به بهای ناچیزی خرید وفروش کنند ، ملت ایران حاضر نیستند برای رضایت شما دست از پیشرفت خود بردارند ملت ایران اجازه دخالت در امور داخلی خودرا به شما نمی دهند .
محسن رضایی تاکید کرد: ممکن است عده ای بگویند شما انقلابیون با این روحیه نمی توانید در روابط بین المللی راهی باز کنید در دنیا منزوی می شوید. اگر این حرف درست بود که شش کشوربزرگ جهانی بمدت دوازده سال پشت میز مذاکره با ایران نمی نشستند و به ایران هیچ امتیازی نمی دادند ، بله ما معتقدیم با اقتدار ومنطق راه خود را در روابط بین المللی باز خواهیم کرد وانحصار طلبی غرب را در تجارت جهانی خواهیم شکست.
رضایی در پایان گفت: قبل از تحریم ها، شخص مقام معظم رهبری از پانزده سال پیش بر تولید علم و فناوری و توسعه دانش های نوین از جمله دانش صلح طلبانه هسته ای تاکید کردند. همین تاکید باعث شد که ایران صاحب این دانش شد و غرب را وادار به مذاکره با ایران کرد. این تدبیر ایشان باعث شد هم ما صاحب دانش هسته ای شویم و هم راه تجارت و روابط بین الملل برای کشور بازگشایی شود. لذا هم اقتدار و هم منطق باید با هم باشند. تیم شجاع و وفادار دیپلماسی انصافا زحمت کشیدند، تلاش کردند و نتیجه ای گرفتند ، حاصل این تدابیری است که مقام معظم رهبری در دولت های گذشته برای توسعه دانش هسته ای ایجاد کردند.​

2929

کد N934962

وبگردی