آفتاب
حجت الاسلام سعیدی:

سپاه در معرض هجمه رسانه‌ای دشمن قرار گرفته است/ ضرورت عمل جهادی

سپاه در معرض هجمه رسانه‌ای دشمن قرار گرفته است/ ضرورت عمل جهادی

نماینده ولی فقیه در سپاه با تأکید بر اینکه سپاه در معرض قویترین هجمه‌های روانی و رسانه‌ای دشمنان قرار گرفته است گفت: باید با عمل جهادی بکوشیم تا بخشی از تبلیغات سوء دشمن را مرتفع سازیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، در خجسته سالروز میلاد هشتمین اختر آسمان ولایت، امام رضا (ع) نخستین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی گروه‌های تلویزیونی سپاه در استان‌ها با حضور حجت الاسلام علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه، سرتیپ پاسدار محمدحسین سپهر معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه، سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه، جمعی از معاونین، مدیران و مسئولان روابط عمومی نیروها، سپاه‌های استانی و رده‌های همطراز و نیز مسئولین گروه‌های تلویزیونی سپاه در مراکز استان‌ها در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد.

سعیدی در این مراسم با بیان اینکه دوران قبل از ظهور عصر غلبه جنگ نرم بر جنگ سخت است گفت:در این شرایط می بایست منتظر طوفان‌های نرم افزاری در عرصه‌ی تسخیر اندیشه جهانیان و به ویژه در جغرافیای جهان اسلام باشیم.

وی افزود: توسعه، گسترش و فراگیری سیستم های فن آوری و نرم افزاری امروز تأثیر بسیار مهمی را در عرصه‌های مختلف زندگی بشر دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه با تأکید بر اینکه در مقطع کنونی سپاه در معرض قویترین هجمه های روانی و رسانه ای دشمنان قرار گرفته است اظهار داشت: در این عرصه می‌بایست با برنامه ریزی مدون و عمل جهادی بکوشیم تا بخشی از تبلیغات سوء دشمنان را مرتفع سازیم.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی که با یک جنگ فراگیر و سراسری مواجه ایم ساخت برنامه‌های کیفی با محتوای مطلوب و غنی می‌تواند گام مهمی در راستای ایجاد روشنگری و برطرف ساختن شبهات و هجمه‌های دشمنان علیه انقلاب، نظام و سپاه باشد.

سعیدی با تأکید بر مرجعیت روابط عمومی کل سپاه در جامعه رسانه‌ای کشور و ایفای نقش سخنگویی این نهاد مقدس گفت: مسئولیت اعلام مواضع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با روابط عمومی کل سپاه است و هرگونه انتشار اخبار و مواضع از مسیرهای دیگر تنها اظهارنظر شخصی است.

کد N934926

وبگردی