آفتاب
موسوی‌نژاد در نطق میان‌دستور:

برجام در مجلس بدون توجه به فشار گروه‌های خود فروخته بررسی شود

برجام در مجلس بدون توجه به فشار گروه‌های خود فروخته بررسی شود

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: توافق هسته‌ای در مجلس باید بر اساس خطوط قرمز نظام و بدون توجه به فشارهای گروه‌های خودفروخته داخلی بررسی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد نماینده مردم دشتستان در جلسه علنی امروز مجلس و در نطق میان‌دستور با اشاره به پایان مذاکرات هسته‌ای، اظهار داشت: برجام، یک مرحله از مذاکرات هسته‌ای است و واکاوی دقیق آن خواسته مهم مردم و نخبگان است.

وی افزود: شورای عالی امنیت ملی و به ویژه مجلس بیش از هر نهاد دیگری مسئولیت بررسی برجام را برعهده دارند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با تاکید بر بررسی دقیق توافق هسته‌ای در مجلس بر اساس خطوط قرمز نظام و بدون توجه به فشارهای گروه‌های خودفروخته داخلی و دفاع از حقوق ملت، تصریح کرد: این اتفاق در مجلس با همت نمایندگان مردم خواهد افتاد.

موسوی‌نژاد در ادامه خطاب به رئیس‌جمهور و دولتمردان گفت: اگر در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر انسداد راههای نفوذ دشمن اقدام کنید، بدون شک مورد حمایت ما خواهید بود؛ پس مواظب باشید که روحیه ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی مردم را از بین نبرید که این روحیه ثمره خون بیش از ۲۵۰ هزار شهید است.

وی همچنین با اشاره به اقدامات قوه‌قضائیه در اجرای عدالت، گفت: از این قوه به خاطر اجرای حکم اشراف‌زاده‌ای که خون خود را از همه رنگین‌تر می‌دانست، تشکر می‌کنم.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس همچنین خطاب به رئیس‌جمهور، گفت: تاختن به شورای نگهبان و تخریب آن نه به صلاح انقلاب است و نه خدمت به مردم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس، در ادامه با انتقاد از تبعیض و بی‌عدالتی نسبت به مردم استان بوشهر و بی‌توجهی به اعتبارات این استان، اظهار داشت: مردم استان بوشهر خواستار اختصاص اعتبارات کافی به ویژه پرداخت خسارت به خرماکاران شد که محصولاتشان به خاطر گرمای شدید هوا خشک شده است.

 

 

کد N934909

وبگردی