آفتاب

انتقاد یک نماینده از بی توجهی صداوسیما به سیل و زلزله اخیر دماوند وفیروزکوه

انتقاد یک نماینده از بی توجهی صداوسیما به سیل و زلزله اخیر دماوند وفیروزکوه

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در تذکری نسبت به بی‌توجهی صداوسیما به سیل و زلزله اخیر حوزه انتخابیه‌اش انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حمیدرضا مشهدی عباسی در صحن علنی امروز چهارشنبه با تبریک ولادت امام رضا(ع) در تذکر شفاهی اظهار کرد: صدا و سیما با عدم توجه به رخدادهای دماوند و فیروزکوه ، پوشش خبری مناسب ندارد و تنها گاهی اوقات اخبار 20:30 نمایشی از تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز را در این دو شهرستان نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه سیل هفته گذشته باعث تخریب مزارع برخی روستاهای دماوند شده است، گفت: در همان ایام سیل کن نیز خساراتی به بار آورد که رسانه ای شد اما اخباری از خسارات وارده به روستاهای دماوند منتشر نشد. البته خدمات خوبی را دستگاه‌های مربوطه شهرستان ارائه کرده اند ولی هنوز مسیر آب کشاورزی کامل باز نشده و مزارع و باغات با خطر خشک شدن دست و پنجه نرم می‌کنند.

نماینده مردم فیروزکوه و دماوند با اشاره به زلزله شب گذشته فیروزکوه گفت: این زلزله باعث اضطراب مردم این شهرستان شد که لازم است رسانه ملی گزارشات لازم را پخش کند.

مشهدی عباسی در ادامه در تذکری دیگر با تاکید بر لزوم توجه وزیر بهداشت و درمان به حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه اش اظهار کرد: از آن جا که شهرستان های دماوند و فیروزکوه از جمله مناطق گردشگری است که با جمعیت بسیار زیاد فصلی مواجه است، باید تجهیزات پزشکی و نیروی متخصص تامین شود.

وی با انتقاد از افزایش عوارضی آزادراه پردیس گفت: با توجه به حجم بالای تردد در این آزادراه لزومی به افزایش قیمت عوارض نبود البته چند ماه قبل خبری در رسانه ها در مورد اختلاس در این آزادراه داده شد که به نظر می رسد این افزایش قیمت از 2500 تومان به 3 هزار تومان برای جبران کسری بودجه و اختلاس بوده است؛ امید است وزیر راه و شهرسازی اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام

کد N934878

وبگردی