آفتاب

بیانیه جامعه اسلامی کارمندان به مناسبت روز کارمند

بیانیه جامعه اسلامی کارمندان به مناسبت روز کارمند

جامعه اسلامی کارمندان به مناسبت روز کارمند، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) متن بیانیه این تشکل مدنی به شرح زیر است:

روز کارمند در واقع روزی است که از کلیه کارمندان خدوم و ایثارگر یعنی کسانی که بخش اعظم اداره امور کشور را در دست دارند و در سطوح مختلف استخدامی، کارشناسی، مدیریتی و تخصصی در عرصه‌های گوناگون در تدبیر امور، علم و صنعت و فناوری و... در کار و ابتکار و خلاقیت و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم در تلاش هستند باید تقدیر و تجلیل به عمل آید.

کارمندان کشور تحت زعامت ولی فقیه زمان حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مقام معظم رهبری در اداره امور و توسعه و پیشرفت برنامه‌های خرد و کلان گام برداشته‌اند و از دل و جان در جهت سربلندی و افتخار میهن اسلامی تلاش می‌کنند.

جامعه اسلامی کارمندان با اغتنام از فرصت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به ویژه در مورد اقتصاد مقاومتی و هشیاری در مورد ترفندهای غربی ها بویژه نفوذ آمریکا استقبال نموده و بر این باور است که با تدوین راهبرد صحیح اقتصادی و برنامه‌ریزی و مدیریت جهادی و همدلی و همزبانی و حفظ انسجام در کشور می‌توان از استعدادها و ظرفیت‌های سرشار کشور در جهت پیشرفت در ابعاد اقتصادی، فرهنگی و علمی و فناوری بهره برد.

توصیه ما به دولت محترم نیز این است که در جهت رفاه نسبی و حل مشکلات معیشتی اقشار کم درآمد به ویژه کارمندان گام‌های عملی بردارد.

جامعه اسلامی کارمندان ضمن گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند همراه با جامعه عظیم کارمندان شریف و خدوم در نظام جمهوری اسلامی ایران کار را عبادت می‌داند و با پیروی از خط امام و رهبری مانند گذشته آماده خدمت و مجاهدت در راه اعتلای میهن اسلامی است.

انتهای پیام

کد N934761

وبگردی